توصيه هاي اخلاقي در بيانات مقام معظم رهبري (مد ظله العالي)(3)

منتظر حقيقي
بزرگترين وظيفه منتظران امام زمان اين است كه از لحاظ معنوي و اخلاقي و عملي و پيوندهاي ديني و اعتقادي و عاطفي با مومنين و هم چنين براي نجه در افكندن با زئر گويان خود را آماده كنند . كياني كه دوران دفاع مقدس سر از پا نشناخته در صفوف دفاع مقدس شركت مي كردند ، منتظران حقيقي بودند. كسي كه وقتي كشور اسلامي مورد تهديد دشمن است ، آماده دفاع از ارزش ها و ميهن اسلامي و پرچم برا فراشته اسلام است . مي تواند ادعا كند كه اگر امام زمان بيايد ، پشت سر آن حضرت در ميدانها ي خطر قدم خواهد گذاشت . اما كساني كه در مقابل خطر ، انحراف و چرب و شيرين دنيا خود را مي بازند و زانوانشان سست مي شود ، كساني كه براي مطامع شخصي خود حاضر نيستند حركتي كه مطامع آن ها را به خطر مي اندازد ، انجام دهند، اين ها چطور مي توانند منتظر امام زمان به حساب آيند ؟ كسي كه در انتظار آن مصلح بزرگ ات ، بايد در خود زمينه هاي صلاح را اماده سازد و كاري كند كه بتواند براي تحقق صلاح بايستد.( در ديدار با مردم در مصلاي تهران 30/7/1381)

  • نظر از: رحیمی
    1393/11/21 @ 10:15:33 ب.ظ

    رحیمی [عضو] 

    با سلام

    اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج
    اللَّهُمَّ اجْعَلْنِي مِنْ أَنْصَارِهِ وَ أَعْوَانِهِ وَ الذَّابِّينَ عَنْهُ وَ الْمُسَارِعِينَ إِلَيْهِ فِي قَضَاءِ حَوَائِجِهِ وَ الْمُحَامِينَ عَنْهُ وَ السَّابِقِينَ إِلَى إِرَادَتِهِ وَ الْمُسْتَشْهَدِينَ بَيْنَ يَدَيْه‏

نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.