برگزاری نشست بصیرت افزایی طلاب در مدرسه علمیه الزهرا المرضیه (س) اصفهان

 

مدرسه علمیه الزهرا المرضیه (س)با همکاری پایگاه بسیج طلاب مکتب الزهرا(س) از فروردین تا اردیبهشت ماه سال جاری اقدم به برگزاری نشست های بصیرت افزایی با حضور 150 نفر از کادر و طلاب و با هدف آشنایی طلاب با مسائل روز،اهمیت مسائل فرهنگی واقتصادی بنا به فرمایش امام خامنه ای(مدظله)در فضای کنونی کشور و آشنایی با فرقه ها نمود.
آقای روح الله رفعتی پور از دانشکده امام حسین (ع) گفت: امروز وحدت میان شیعه و سنی از مسائل بسیار مهم است و بایستی مسئله غدیر به عنوان عامل وحدت نه تفرق در جامعه مطرح شود.
آقای رفعتی پور افزود: دشمن به نقاط ضعف مسلمانان پی می برد و نقاط قوت آن را کم رنگ کرده و میان جوامع اسلامی، قبایل، عالمان و حکومت تفرقه می اندازد.
وی افزود: امروز اختلاف ما با غرب بر سر مسائل هسته ای نیست بلکه اختلاف بر سر دین است. وی گفت: طلاب امروز به عنوان یک واجب عینی بایستی به مطالعه عمیق برخی از کتب بپردازنند از جمله به کتاب «دست های ناپیدا» اشاره کردند.
آقای رفعتی پور گفت: سه چیز اسلام را رواج داد: اخلاق پیامبر اکرم (ص)، ثروت خدیجه (س)، شمشیر علی (ع). پس با اخلاق خوب دیگران را در دین اسلام جذب کنید. همچنین به نقش شبکه های ماهواره ای موجود و فرقه های ضاله وهابیت و بهاییت اشاره کرد.
وی در پایان به اقتصاد مقاومتی و مدیریت جهادی مردم در زندگی با عزم ملی اشاره نمود و پایان این جلسات با پاسخ گویی به سوالات و شبهات طلاب به اتمام رسید.

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.