نرم‌افزار «پزشك خانواده» توليد شد + دانلود

پیوند: http://www.iqna.ir/fa/news_detail.php?ProdID=1308051




گروه فضای مجازی: مؤسسه نرم‌افزاری گنجينه معارف، نرم‌افزار «پزشك خانواده» را با رويكرد طب اسلامی توليد و در اختيار علاقه‌مندان قرار داد.


به گزارش خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا)، نرم‌افزار «پزشك خانواده» به همت مؤسسه نرم‌افزاری گنجينه معارف توليد شده است كه در آن بيش از ۴۰۰۰ عنوان مقاله در رابطه با طب از ديد اسلام و غير آن قرار گرفته است.

در اين نرم‌افزار اطلاعات پزشكی شامل اطلاعات بيمار‌ی‌ها، واكسيناسيون، كمك‌های اوليه، آزمايش‌های تشخيصی، اطفال و كودكان، بهداشت عمومی و فردی، تغذيه، دانستی‌های پزشكی، دندان‌پزشكی، رژيم غذايی، زنان، نكات بهداشتی در اسلام، مقالات متفرقه است.

اطلاعات دارويی، داروهای گياهی رسمی ايران، خصوصيات اقليمی گياهان، مرجع كامل گياهان دارويی، نسخه‌پيچی گياهی برای بيماری‌ها، اصول كلی در استفاده از داروهای گياهی، مرجع كامل داروها، داروها، ورزش و تغذيه، ورزش، تغذيه و تناسب اندام، قد و وزن نرمال، تغذيه و رژيم درمانی، طب ورزش، دوپينگ، بهداشت و تغذيه ورزشكاران از بخش‌های اين نرم‌افزار است.

از ديگر بخش‌ها اين نرم‌افزار می‌توان به پرسش و پاسخ، دانستنی‌های پزشكی، تغذيه، طب سنتی و گياهی، بيماريها و روش درمان، داروها، كتابخانه، ورزش در اسلام، نياز به تفريح، تفريحات، طب الصادق(ع)، طب النبی، نسخه شفا 2 گل و گياه، خواص ميوه‌ها و غذاها در درمان بيماری‌ها، شفابخش و مشكل‌گشا، خوردنی‌هاى شفابخش، ميوه و گياه درمانى، راز نيايش(فوايد طبى و درمانى نماز)، شفاخانه معنوى(شفا از قرآن و احاديث)، چگونه بخوريم تا سالم بمانيم، اسلام پزشك بی‌دارو و زبان خوراكی‌ها(3جلد) اشاره كرد.

علاقه‌مندان برای تهيه اين نرم‌افزار می‌توانند به پايگاه اينترنتی مؤسسه نرم‌افزاری گنجينه معارف به نشانی g-maaref.com مراجعه كنند. همچنين لينك دانلود نسخه اين نرم‌افزار را برای سيستم جاوا و اندرويد، می‌توانيد از طريق لينك زير دريافت كنيد.
برای دريافت اينجا را كليك كنيد!

 

  • m
    نظر از: m
    1395/12/24 @ 04:53:42 ب.ظ

    m [بازدید کننده]

    جا دارد به برنامه رایگان پزشک خانواده هم اشاره نمود
    میتوان از برنامه اندروید آن استفاده کرد: https://cafebazaar.ir/app/it.tadbir.tabib

نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.