نشست سیاسی با موضوع تحلیل مسائل روز در مدرسه زهرای مرضیه سلام الله علیها

نشست سیاسی با موضوع تحلیل مسائل روز در مدرسه زهرای مرضیه سلام الله علیها

مدرسه علمیه زهرا ی مرضیه سلام الله علیها نشستی سیاسی با موضوع تحلیل مسائل روز با حضور جناب آقای مهدی طالب علم کارشناس مسائل سیاسی، برگزار نمود. 

آقای طالب علم در این نشست عنوان کرد که اگر برداشت و تحلیل از مسائل جامعه درست و صحیح  باشد حتما حرکت ها هم درست است  و اگر تحت تأثیر تبلیغات، چه فضای مجازی و چه رادیو و تلویزیونهای بیگانه قرار بگیریم و دچار برداشتهای غلط و اشتباه شویم قطعا مسیر را اشتباه می پیماییم و بصیرت و بینش دقیق را نخواهیم داشت. ایشان همچنین افزودند هر طلبه بایستی به مسائل داخلی و خارجی کشورش واقف باشد و به درستی تحلیل نماید. به طور مثال الان کشور ما از نظر استراتژی خارجی به عنوان قدرت و محور در منطقه شناخته شده است. دشمن می دانست که اگر مستقیم به ایران حمله کند قطعا با شکست مواجه میشد ولذا با تشکیل گروه داعش حمله را از سوریه و عراق شروع کرد.سرداران ایرانی نیز در سوریه حضور پیدا کردند و بعد از 6 سال جنگ پیروز شدند.

این تحلیلگر مسائل سیاسی اضافه کرد که طلاب و روحانیون به عنوان مبلغین بایستی نقش مهمی  در تمام صحنه های سیاسی جامعه داشته باشند و نباید اجازه دهند که بعضی نابسامانیها اذهان مردم را نسبت به اصل انقلاب آشفته کند.

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.