گزارش برگزاری اردو

گزارش برگزاری اردو

مدرسه علمیه زهرا ی مرضیه سلام الله علیها اردوئی تفریحی در روز پنج شنبه 6دی با حضور اساتید، طلاب و کادر برگزار نمود.

این اردوی فرهنگی تفریحی که با نشست اخلاقی آغاز گردید با بازیهای تفریحی مثل دارت، بازی با توپ، پانتومیم و … ادامه داشت؛ وبا برگزاری مسابقه پایان یافت.

سرکار خانم اشرف صدر ارحامی مدیریت محترم مدرسه؛ در ابتدای نشست اخلاقی، از طلاب خواستند تا هر انتقاد و پیشنهادی در جهت بهتر شدن شرایط مدرسه دارند به کادر منتقل کرده و در اداره مدرسه خود را دخیل و سهیم بدانند.

وی در ادامه به بیان حدیث شریفی از وجود اقدس امیر المومنین علی علیه السلام پرداخته و بیان کردند که حضرت علی علیه السلام خیر دنیا و آخرت را طلب کردند و نیافتند مگر در هشت مورد؛ اول:  قدر ومنزلت را طلب کردم و یافتم که قدر و منزلت با افزایش علم، بالا می رود. دوم : کرامت انسانی را طلب کردم و یافتم که بزرگی به تقواست. سوم: غنا و بی نیازی از خلق را طلب کردم و یافتم که بی نیاز باشم از آنچه مردم می دهند و نیازمند آن چه خالق عنایت می کند  و توجه کامل به خالق داشته باشم. چهارم: طلب کردم که راحت باشم ولی دیدم این راحتی بدون ترک مخالفت با مردم اتفاق نمی افتد و برای حفظ شأن خدمتگزاری خدا، باید به حفظ عقیده خود، بین عقیده باطل دیگران، پایبند باشم. پنجم: طلب کردم سلامتی را و یافتم آنرا  در اطاعت خدا. ششم: خضوع را طلب کردم و نیافتم مگر به قبول حق. هفتم: زندگی آسان را طلب کردم و نیافتم مگر به ترک هوی و هوس. هشتم: ممدوح بودن را طلب کردم و یافتم که باید سخاوتمند باشم.و خیر دنیا و آخرت را فقط در این هشت خصلت یافتم.

گزارش برگزاری اردو
گزارش برگزاری اردو
گزارش برگزاری اردو
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.