گزارش دیدار با خانواده شهدا

گزارش دیدار با خانواده شهدا

مدرسه علمیه زهرای مرضیه سلام الله علیها اصفهان به مناسبت سوم خرداد و سالروز آزادی خرمشهر دیداری با خانواده ی شهدا ترتیب داد،که بسیار معنوی و تأثیر گذار بود.

خانم ظریفه حقیقت پور فرزند شهید حاج احمد حقیقت پور، در محل مدرسه حضور یافت و به اخلاق و رفتار پدر شهیدش اشاره کرد.

ایشان در ابتدای دیدار عنوان کردند که پدرشان  در سال 1386 به دست داعش در شهر کاظمین به ضرب گلوله به شهادت رسیدند. و افزودند شهید حاج احمد حقیقت پور از کاسبان معروف و به نام امامزاده اسماعیل واقع درخیابان هاتف  بودند ولی سرپرستی کاروانهای زیارتی کربلا و نجف را نیز بر عهده داشتند، که در سفر هشتم به شهادت رسیدند. ایشان همچنین افزودند که پدرشان سفر آخر را روز عید فطر آغاز نمودند و در تمام شبهای ماه مبارک رمضان تهجد و شب زنده داری در مسجد جامع اصفهان داشته اند و در نهایت روز عید فطر بعد از صرف ناهار در جمع خانواده  و توصیه های پایانی، عازم نجف اشرف شدند. شهید حاج احمد حقیقت پور پس از سه روز از نجف به کربلا رفته بودند و در کربلا نیز دو روز اقامت داشتند و از کربلا به سمت بغداد وکاظمین حرکت کردند

که در بین راه در محله ی مصیّب که به دو طفلان مسلم مشهور است آخرین عکس یادگاری را گرفته و به سمت زیارت امام کاظم علیه السلام و امام جواد علیه السلام حرکت می کنند، ایشان به دلیل مدیر کاروان بودن صندلی جلوی هایس نشسته بودند که با تیر باران داعشی ها و اصابت تیر به سرشان به شهادت می رسند.  پیکر پاک این شهید به سفارش خانواده به اصفهان منتقل شده و در قطعه شهدای اصفهان به خاک سپرده شد.

 

گزارش دیدار با خانواده شهدا
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.