برگزاری جلسه اخلاق در حوزه زهرای مرضیه سلام الله علیها

برگزاری جلسه اخلاق در حوزه زهرای مرضیه سلام الله علیها

برگزاری جلسه اخلاقی با موضوع نشستهای چهل روزه و با سخنرانی سرکارخانم اشرف صدرارحامی مدیر حوزه علمیه زهرای مرضیه سلام الله علیها اصفهان

جلسه اخلاقی با موضوع « نشستهای چهل روزه » و با سخنرانی « سرکارخانم اشرف صدرارحامی» مدیر حوزه زهرای مرضیه سلام الله علیها، با حضور کادر، اساتید و طلاب در  تاریخ 98/07/03 برگزار شد.

این دوره بیست و دومین دوره نشستهای چهل روزه در حوزه می باشد در هر دوره طلاب وکادر واساتیدبا هم قرار می گذارند تا با برنامه عبادی وتزکیه ای یکسان در ترک گناه یا انجام واجب،انجام عمل مستحبی،انس با قرآن،سیر مطالعاتی و اصلاح روابط اجتماعی باعث رشد معنوی خود ودیگران شوند.

در ابتدا خانم صدر گفت  شروع این سلسله نشست از آبان سال 92 بوده وتا  الان به حمد الهی 22 دوره آن برگزار شده است در این مدت 5 دور قرآن ختم شده است منتها این بار به مناسبت محرم وصفر سوره فجر که منسوب به امام حسین است انتخاب شد . استاد اخلاق از طلابی که برای اربعین به کربلا می روند خواست تا روز اریعین 40 بار سوره فجر را ختم کنند.

برای عمل مستحب زیارت وارث انتخاب شد که هم زیارت امام حسین است وهم توصیه آیت الله ناصری می باشد.

 مدیر حوزه در بحث ترک گناه رعایت بیت المال را پیشنهاد کرد تا هر کس قدمی حتی کوچک در حفظ بیت المال برداردو باعث صرفه جویی و حفظ بیت المال شود.

در موضوع روابط اجتماعی  محبت کردن به افراد پیرامون انتخاب شد محبت به هر صورت باعث نزدیکی دلهای شیعیان علی بن ابی طالب  می شود حتی با یک لبخند

برای سیر مطالعاتی هر طلبه به دلخواه کتابی در مورد امام حسین مطالعه کند مانند مدیریت زیارت و80هزارمترعشق از آقای نیلی پور یا حماسه حسینی و…

در پایان مراسم به مناسبت ماه مهر به طلاب لوازم تحریر اهدا شد

 

 

 

برگزاری جلسه اخلاق در حوزه زهرای مرضیه سلام الله علیها
برگزاری جلسه اخلاق در حوزه زهرای مرضیه سلام الله علیها
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.