برگزاری نشست اخلاقی با موضوع رابطه با امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف

این نشست با موضوع « رابطه با امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف » و با سخنرانی خانم حوا بهرامی استاد و مبلغ حوزه، با حضور کادر، اساتید و طلاب در مدرسه علمیه خواهران زهرای مرضیه اصفهان در تاریخ 28 فروردین 98 برگزار شد.

استاد بهرامی در ابتدا با اشاره به شرایط و وظایف ما در عصر غیبت عنوان کرد: امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف حضور دارند و متکفل روزی و واسطه فیض هستند  و لذا رابطه ی ما با وجود مقدس امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف یک رابطه ی شفاف است چرا که امام حضور دارند ولی ظهور ندارند. و در روایت داریم که  “و بیمینه رزق الوری و بوجوده ثبتت الارض و السماء” روزی روزی خواران از کف با کفایت آن امام می رسد و جماد و نبات و حیوان و انسان، افلاک و زمین و آسمان همه به واسطه ایشان پابر جا هستند.

وی در ادامه افزود برای محب شدن و نزدیکی به ساحت مقدس حضرت بقیه الله الاعظم سه ویژگی را حضرت زهرا سلام الله علیها بیان کردند: “شیعَتُنا مِنْ خِیارِ أهْلِ الْجَنَّهِ وَکُلُّ مُحِبّینا وَ مَوالى اَوْلیائِنا وَ مُعادى اعْدائِنا وَ الْمُسْلِمُ بِقَلْبِهِ وَ لِسانِهِ لَنا.” شیعیان و پیروان ما، و همچنین دوستداران اولیاء ما و آنان که دشمن دشمنان ما باشند، و نیز آنهایى که با قلب و زبان تسلیم ما هستند بهترین افراد بهشتیان خواهند بود.و لذا با تأسی به وجود مقدس فاطمه زهرا سلام الله علیها بایستی به عنوان منتظران واقعی فرج به این سه ویژگی خود را متصف کنیم و و از جایی که صفات ذاتی در سن جوانی راحت تر در انسان نهادینه می شود، انسان باید از سن جوانی برای نهادینه کردن این صفات و ویژگی ها اقدام کند.

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.