ترویج سبک زندگی اسلامی در فضایی متعلق به صهیونیسم!

پیوند: http://www.iqna.ir/fa/News/1351356

ترویج سبک زندگی اسلامی در فضایی متعلق به صهیونیسم!گروه فضای مجازی: منتظرالقائم الگوی فضای مجازی را الگویی آمریکایی و صهیونیستی دانست و گفت: سرزمین فضای مجازی، متعلق به ما نیست تا بتوان سبکی اسلامی را به جهانیان معرفی کرد؛ ابتدا باید این سرزمین فتح شود.

ابوذر منتظرالقائم، عضو هیئت مؤسس مجمع وبلاگ‌نویسان مسلمان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با اشاره به چگونگی جریان‌سازی برای ترویج سبک زندگی اسلامی در فضای مجازی گفت: در امر ترویج سبک زندگی اسلامی از طریق فضای مجازی چند مسئله مطرح می‌شود؛ یکی از این مسائل کلی است و مستلزم نگاه راهبردی است که باید در آن تأمل شده و رابطه بین آن و موضوعات قابل طرح، پیدا شود. یک‌سری از مسائل هم به‌صورت تاکتیکی وجود دارد.

وی افزود: ازجمله موارد کاربردی این است که شما ابتدا باید زمین را به دست آورید، بعد از آن اقامه صلاه و ادای دین و امر خدا را انجام دهید. اگر ما سرزمین را نداشته باشیم نمی‌توانیم در محیط کفار گوشه‌ای از فرائض و آداب دینی را به عمل آوریم. چون یا آنطور که باید مؤثر باشیم نیستیم که بتوانیم حساسیت دشمن و نظام کفر را برانگیزیم و یا اینکه آنقدر حساسیت آنها را برانگیخته می‌کنیم که به مقابله با ما برمی‌خیزند.

عضو هیئت موسس مجمع وبلاگ‌نویسان مسلمان، تصریح کرد: در نتیجه در این امر ما دو راه بیشتر نداریم؛ یا از آن مقابله کوتاه بیاییم و از اصول خود دست بکشیم و به مدل خنثیایی از دین دست بزنیم و تبلیغ کنیم که باعث شود، جلوه‌ای لیبرال و آزادمنش از آن نظام سلطه را با دستان خودمان بسازیم که به مسلمانان هم این اجازه را بدهد که دین را مطرح کنند و یا اینکه باید مسیر را ادامه دهیم تا مرز ظلم و ستم تا زمین را به‌دست آوریم و سلطه کفر را درهم بشکنیم.

وی تاکید کرد: باید برای رسیدن به یک الگوی اسلامی و سبک زندگی از درون خود شروع کنیم. راه‌حل هم رسیدن به یک معماری و الگوی نوین، منطقی و علمی از گردش اطلاعات در میدان فناوری اطلاعات ایران است. ما باید به یک اسلحه به نام شبکه ملی اطلاعات دستیابی پیدا کنیم. به حدی این موضوع برای جهان استکبار نگران‌کننده است که عناصر داخلی و خارجی خودش را برای جریان‌سازی علیه این اسلحه به‌کار برده است.

منتظرالقائم بیان کرد: زمانی که حضرت امام خمینی(ره) آمدند و مسئله انقلاب اسلامی را مطرح کردند، با شعار و برنامه حذف نظام طاغوت از سرزمین ایران اسلامی پیش رفتند؛ اما ایشان با تغییر فکرها و اندیشه‌ها این کار را انجام دادند. ما هم نیازمند یک تغییر ذهنی و فکری در هدف‌گذاری، آرمان و الگوی زندگی سعادتمند هستیم تا منجر به این شود که یک قیام خدایی رخ دهد تا در این قیام ما سرزمین را از وجود کفر نجات دهیم و بعد بتوانیم شعارها و اهداف کلان خود را آرام آرام پیاده‌سازی کنیم.

این کارشناس مجازی خاطرنشان کرد: باید فعالیت‌ و حرکت از مرحله جهان‌بینی به مرحله طراحی طرح‌های کلی و سیاست‌های راهبردی کلی و راهکارها برسیم و بعد آنها را خرد کرده و به میدان اجرای آن هم برسیم که در فضای مجازی هم همینطور است.

عضو هیئت موسس مجمع وبلاگ‌نویسان مسلمان، گفت: امروزه به‌طور کامل سرزمین فضای مجازی متعلق به ما نیست. باید به یک ایده، آرمان و هدف کلی و جهان‌بینی برسیم و بعد تعریفی از خودمان در این فضا به‌دست آوریم. بعد از آن باید شروع کنیم به این سمت که مالکیت و حکومت این سرزمین را عوض کنیم؛ درغیر اینصورت در سرزمین کفار فعالیت‌ها بسیار ضعیف و بی‌اثراست که باعث می‌شود جلوه کاملاً دمکرات و اینترنت آمریکایی به دنیا ارائه شود که در اینترنت می‌شود هم ضد خدا و هم به‌نفع آن حرف زد.

وی اضافه کرد: حرکات ما در فضای مجازی آنقدر مهم نبوده که استکبار به فکر حذف ما فکر کند. اگر هم یک مقدار فعالیت‌ ما زیاد و مهم می‌شود استکبار علیه آن اقدام می‌کند. استکبار نشان داده است که اگر مقداری حرکت و فعالیت در فضای مجازی مهم شود در رابطه با آن کوتاه نخواهد آمد و هر خوش‌بینی و خوش خیالی که آنها به چیزی به نام مقررات بین‌المللی پای‌بند باشد یک سراب بیش نیست. مانند موضوع حذف شبکه‌های ماهواره‌ای ما که هیچ‌کس فکر نمی‌کرد این اتفاق افتد و بعضی‌ها هم فکر می‌کردند با رایزنی این مسئله حل می‌شود اما آنها نشان دادند که هر مسئله‌ و فعالیت مؤثر نشان دهند، آنها را حذف می‌کنند.

منتظرالقائم با اشاره به اینکه فعالیت در فضای مجازی برای ما به صورت استعماری انجام می‌شود گفت: در این رابطه ما دو راه بیشتر نداریم. یا اینکه در این مسیر به طوری حرکت کنیم که مدیریت را از دست او بگیریم و یا اینکه به صورت یک فرد ضعیف فعالیت‌های حداقلی را پیش بگیریم که رضایت حاکمیت نظام سلطه را هم فراهم می‌کند.

حاکمیت نظام سلطه در فضای فناوری اطلاعات را باید برهم زنیم

این محقق جنگ نرم در ادامه افزود: راه‌کار این است که ما به سمتی برویم که حاکمیت نظام سلطه را در فضای فناوری اطلاعات برهم زنیم. چه کار باید کرد؟ اولین کار این است که مهندسی فناوری اطلاعات و ارتباطات در کشور را بازخوانی و بازبینی کنیم و ببینیم که در این فضا ما به عنوان جزئی حقیر از فناوری اطلاعات جهانی ترسیم شده‌ایم.

وی حاکمیت نظام سلطه را در فضای مجازی الگویی آمریکایی و صهیونیستی دانست و بیان کرد: این الگویی است که آمریکایی‌ها به نظام سلطه جهانی به رهبری صهیونیسم بین‌الملل برای همه نقاط دنیا در نظر گرفته است و برای غیر خودشان برای آن مدیر قائل نیست و همه باید به استانداردهای فرهنگی، سیاسی و اقتصادی و مدیریت او عمل کنند.

  • 4 stars
    نظر از: مدیریت استان مازندران
    1392/10/19 @ 09:45:27 ق.ظ

    مدیریت استان مازندران [عضو] 

    سلام دوست گرامی
    مطلب بسیار مفیدی بود.
    ایجاد پرتال جامع مرکز مدیریت، سامانه کوثربلاگ، اتاق فکر، نشریه برخط و… از جمله اقدامات خوبی است که مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران در بخش فضای مجازی انجام داده است.

نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.