نرم‌افزار «سبک زندگی عاشورایی»؛ محصولی برای ترویج زندگی اسلامی

پیوند: http://www.iqna.ir/fa/News/1324676

نرم‌افزار «سبک زندگی عاشورایی»؛ محصولی برای ترویج  زندگی اسلامی

 

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، مؤسسه فرهنگی ندای فطرت در جهت ترویج سبک زندگی اسلامی و فرهنگ‌سازی آن، دست به تولید و انتشار نرم‌افزار سبک زندگی اسلامی زده است.

نخستین نسخه این نرم‌افزار چندرسانه‌ای سبک زندگی اسلامی که با عنوان سبک زندگی عاشورایی منتشر شده است، حاوی بیش از ۷۰ اثر تحقیقی درباره سبک زندگی اسلامی برگرفته از زندگی ائمه معصومین است.

در راستای تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر پرداختن به سبک زندگی اسلامی و فرهنگ‌‌سازی در بین مردم، مؤسسه فرهنگی «ندای فطرت» مجموعه نرم‌افزارهای چندرسانه‌ای سبک زندگی عاشورایی را تولید کرده است. این نرم‌افزار اولین شماره، بر آن است که با هدف الگو قرار دادن زندگانی گرانقدر حضرت سیدالشهدا(ع) و اهل‌بیت عصمت(علیهم‌السلام) و با منشأ گرفتن از سیره عاشورایی، قدمی در این زمینه بردارد.

نرم‌افزار حاضر، مجموعه‌ای از آثار تولیدی پژوهشگران مؤسسه به همراه برخی از آثار اساتید و پژوهشگرانی است که در این زمینه کارهای قابل استفاده‌ای را در فضای سایبری به ثمر نشانده‌اند، است.

در بانک مقالات این نرم‌افزار حدود 70 مقاله در مورد سبک زندگی اسلامی و آسیب‌های آن و تهاجم فرهنگی غرب، بررسی سبک زندگی از دیدگاه مقام معظم رهبری وجود دارد.

همچنین در کتابخانه دیجیتال این نرم‌افزار حدود 20 جلد کتاب دیجیتال، پیرامون سبک زندگی اسلامی در اختیار کاربران قرار گرفته است.

تولید 25 فایل پاورپوینت با موضوع آموزش سبک زندگی اسلامی و 14 قطعه فیلم در مورد مفهوم‌شناسی سبک زندگی اسلامی و آسیب‌های پیش روی آن از دیگر ویژگی‌های این نرم‌‌افزار است.

‌34 فایل صوتی از مجموعه سخنرانی‌های حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و حجج اسلام علی قهرمانی و حمیدرضا مظاهری سیف در زمینه سبک زندگی و مهارت‌های زندگی اسلامی در اختیار کاربران قرار داده شده است.

قدم اصلی نیز در موضوع سبک زندگی تحلیل عوامل و بررسی نقاط قوت و ضعف و به تعبیر دیگر آسیب‌شناسی این موضوع است.

علاقه‌مندان برای دریافت نخستین نرم‌افزار سبک زندگی اسلامی می‌توانند از طریق سامانه ارتباط پیامکی مؤسسه فرهنگی ندای فطرت به شماره 10002510000000 اقدام کنند و یا شماره تماس 09369771669 تماس بگیرند.

  • 5 stars
    نظر از: alzahra-mo
    1392/09/09 @ 10:59:02 ق.ظ

    alzahra-mo [عضو] 

    تشکر عالی بود.

نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.