برگزاری نشست بصیرت افزایی طلاب در مدرسه علمیه الزهرا المرضیه (س) اصفهان

همزمان با شروع سال تحصیلی نشست بصیرت افزایی با موضوع آخرین تحولات خاورمیانه و جریانات فکری بعد از انقلاب تا کنون با همکاری پایگاه بسیج مکتب الزهرا (س) در مدرسه الزهرا المرضیه (س) اصفهان و با هدف آگاهی طلاب از آخرین مباحث و مسائل سیاسی و با تعداد 100 نفر از طلاب و با حضور استاد ناصر باقری از دانشکده امام حسین (ع) برگزار شد.
وی گفت: در منطقه ی خاور میانه شاهد تحولات مختلفی هستیم از جمله بحث مربوط به سلفی گری و تکفیری و در این راستا نظرات و تحلیل های مختلفی مطرح می شود و حتی اتفاقات زیادی رخ می دهد.
وی افزود: اکنون آمریکا بحث ائتلاف ضد داعش را مطرح می کند ابتدا آمریکا از حامیان داعش بود ولی اکنون با آنها مخالف است و علیه آنها اقدام می کند. بسیاری از سیاستمداران در این زمینه دچار شبهه می شدند که چرا آمریکا قبلا موافق با داعش و در حال حاضر مخالفت می کند. باقری افزود: مقام معظم رهبری مباحثی را دراین زمینه در چهارده خرداد سال جاری عنوان کردند و همچنین امام خمینی (ره) نیز می فرمودند: هرگاه بحث با آمریکا به میان آمد آن موقع باید فاتحه ی اسلام را بخوانیم. مقام معظم رهبری دشمن اصلی و دشمن فرعی را از هم تفکیک می کنند و گروه های تکفیری را به عنوان افراد نادان و نفهم و خود باخته لقب می دهند.
وی افزود: هر اتفاقی که در منطقه رخ می دهد مسبب آن آمریکا بوده که استکبار جهانی است. وی افزود: در غرب موج اسلام گرایی رو به فزونی است به گونه ای که کشیش مسیحی خود را آتش زده و از این اسلام گرایی به هراس می افتد. غرب به دنبال این بود که یک راهی را برای اسلام ستیزی به کار ببندد لذا اولین کاری که غرب کرد سعی کرد که یک نسخه ی بدلی از اسلام بپیچد مثل همین تکفیری ها و یا شهادت طلبی ایرانی ها و رزمندگان ما را که دیدند تروریسم را جایگزین آن کرده اند و یا قومیت گرایی را به جای امت گرایی جا زده اند و فساد و هرج و مرج را به جای آزادی جا زدند که اینها از توطئه های آمریکاست.
باقری افزود: ما همیشه با دو تفکر روبرو هستیم یکی تفکر توحیدی و یکی تفکر مادی. تفکر مادی که می گویند انسان فقط در همین دنیاست که ماتریالیستها هستند و از آهن پرستی و گاو پرستی شروع شد تا رسید به دوران رنسانس.تفکر توحیدی را پیامبران آوردند و گفتند این عالم ماده در طول عالم هستی است و آخرین تفکر ایدئولوژی رسید به اسلام و اسلام بعد از 1400 سال توسط امام خمینی (ره) تحت عنوان انقلاب اسلامی نام آن دوباره ارائه گردید و این یک نسخه ی ناب هست از اسلام.
وی افزود: غرب وقتی این تفکر توحیدی را دید سعی کرد یک ایدئولوژی برای خود انتخاب کند لذا اومانیسم، لیبرالیسم، امپریالیسم و … را رواج داد و تفکرات خود را از جمله تفکر کمونیسم را بسیار رایج نمودند در اواخر قرن بیستم از بین رفته و ماتریالیسم جایگزین آن می شود که همان تفکر مادی است و همان بت پرستان هستند فقط عنوان عوض می شود.
وی در پایان افزود: غرب تفکر نظم نوین جهانی را توسعه داد در مقابل تفکر توحیدی. اکنون انقلاب اسلامی یک طرف و این تفکر سلطه ناپذیر از طرف دیگر لذا مقام معظم رهبری می فرمایند ما شاهد نظم نوینی خواهیم بود.
و من به آینده خوشبین هستم و ما شاهد پیچ تاریخی خواهیم بود
و نظام سلطه باید از بین برود که ما شاهد قضایای غزه، سوریه و عراق بوده و هستیم مانند هشت سال دفاع مقدس، انواع تحریم ها و توطئه های دشمن که مردم ما شکست ناپذیر بوده و هستند.

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.