برگزاری نشست فاطر

حوزه علمیه زهرا ی مرضیه سلام الله علیها اقدام به برگزاری نشست فاطر با حضور جناب حجه السلام قطبی مسئول دفتر تبلیغات اسلامی استان اصفهان نموده است.

ایشان صحبتهای خود را  در مورد شاخصه های سبک زندگی و بیان ایده ها درراستای تغییر مثبت درآن آغاز کردند و بیان داشتندکه اولین شاخصه ، عرصه مکتوب و رسانه ها است که شامل کتاب، رمان ، شعر و… می شود وی اشاره کرد  که کتاب حتی از منبر تاثیر بیشتری دارد چون جزئیات در آن آمده بنابراین ایده پردازی در راستای کتابخوان کردن مردم در تغییر سبک زندگی انها بسیار موثر است.

وی اشاره کرد: دومین عرصه ،عرصه رسانه دیجیتال است که شامل فضاهای مجازی واپلیکیشنها و گیمها می باشد که می تواند ذائقه و ذهنیت مردم را تغییر بدهد ایده های نوین در این بخش می تواند با استقبال خوب مخاطب مواجه شود . به طور مثال اپلیکیشن باد صبا که تزدیک هشت میلیون مخاطب از آن استفاده می کنند .

وی همچنین افزود: سومین شاخصه فضای مدوطراحی می باشد این شاخصه در متن زندگی مردم بسیار

موثر است از طراحی لباس وکیف وکفش تا وسایل خانه حتی رنگ سال که توسط شرکت penton  در امریکا انتخاب می شود بستر زندگی مردم را تغییر می دهند در صورتی که اگر افراد دغدغه مند در این حوزه ایده اثرگذار داشنه باشند می توانند اثر مثبت در سبک زندگی مردم داشته باشند.

 مسئول دفتر تبلیغات چهارمین شاخصه را حوزه هنر ی که شامل سینما ،موسیقی ، هنرهای تجسمی وغیره می شود، عنوان کرد الان در دنیا موسیقی تم اصلی زندگی شده است به گونه ای که اگر حتی از اخبار موسیقی آن حذف شود بر شنوندگان تاثیر دارد. در بحث سینما نیز تاثیر فیلمها به گونه ای است که هالیوود که از  وابستگان پنتاگون است سالانه 950فیلم برای تغیر در سبک زندگی مردم می سازد .

باید دقت کرد ، مردم بیشتر وقت خود را درگیر با فضای رسانه هستند وتاثیر پذیری از آن برای افراد بسیار زیاد است ومی توان با داشتن امکانات کم در این زمینه تاثیر گذار بود مانند انیمیشن درین درین که تاثیر گذاری خود را دارد.

دفتر تبلیغات در جشنواره فاطر در پی جمع آوری ایده ها وتجاری ساختن آن و تزریق آن به جامعه می باشد.

برگزاری نشست فاطر
برگزاری نشست فاطر
برگزاری نشست فاطر
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.