برگزاری جشن میلاد

مدرسه علمیه زهرا ی مرضیه سلام الله علیها اصفهان به مناسبت میلاد نبی مکرم اسلام حضرت محمد صلی الله علیه و آله و سلم و حضرت امام صادق علیه السلام مجلس جشنی برگزار نمود.

این جشن که با مدیحه سرائی طلبه ی گرامی سرکار خانم زهرا محمدی آغاز گردید با سخنرانی خانم حوا بهرامی مشاور و استاد حوزه  به اتمام رسید.

خانم بهرامی در این مراسم به سیره پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم اشاره فرمودند و بیان داشتند که هر روز بایستی خودمان را با سیره پیامبر صلی الله علیه و آله محک بزنیم و خود را در محضر نبی مکرم حس کنیم و هر روز به ایشان سلام و صلوات هدیه کنیم.

خانم بهرامی افزود: با اشاره به حدیث پیامبر صلی الله علیه و آله که ” أنا و علی أبوان امتی ” یعنی اینکه پدران واقعی امت که آقا رسول الله و آقا امیر المومنین پدران امتند ؛پدر گونه دغدغه ی ما را که در دروه ی آخرالزمان ایتام آل محمدیم را در می یابند و لذا به جایگاه ویژه ی حضرات معصومین متوجه باشیم تا از عاق والدین دور بمانیم و همین اسباب سعادت مارا فراهم می کند.

برگزاری جشن میلاد
برگزاری جشن میلاد
برگزاری جشن میلاد
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.