رمز عظیم موفقیت:راههای به یاد امام زمان بودن + صوت

پیوند: http://mahdiyar.ir/2134

راهکارها :

مقدمه :

۱ – مقدمه مواردی که در زیر ارائه می گردد عشق و علاقه است چرا که در غیر اینصورت پس از مدتی عمل نمودن این شیوه بصورت تدریجی کم رنگ شده و سپس قطع می گردد .

۲ – یاد دائمی صد در صد با تزکیه نفس کامل می تواند ایجاد می شود و خوشا به حال آنان که دائم در نمازند .

مهمترین راه کار :

۱ – هر کاری می خواهید انجام دهید بگویید یا صاحب الزمان . ( توضیح این که در شروع هر کار بسم الله گفتن را همه می دانیم . از طرفی اسم الله همان اسماء الحسنی است که وجود مقدس چهارده معصوم علیهم السلام اند . و توسل به امام زمان هر زمانی طبق روایات اولی است .)

دانلود

سایر راه کارهای تکمیلی :

۲- خواندن زیارت صاحب الامر معروف به زیارت آل یاسین که در مفاتیح الجنان موجود است بصورت حداقل هفتگی . حضرت ولی عصر ارواحنا فداه فرمودند : هرگاه خواستید بوسیله ما به سوی خدای تعالی و به سوی ما توجه کنید پس بگویید چنانچه خدای تعالی فرموده : سلام علی آل یس … الی آخر .

۳- خواندن دعای ندبه در روزهای جمعه که امر حضرت ولی عصر ارواحنا فداه در اینخصوص می باشد .

۴- زیارت مسجد مقدس جمکران ، مسجد امام حسن مجتبی علیه السلام در حاشیه شهر قم و مکانهای مقدس منتسب به وجود مقدس حضرت بقیه الله ارواحنا فداه .

۵- عرض ادب به وجود مقدس امام زمان علیه السلام بطوریکه اگر نام مقدس ایشان ذکر گردید ادب نشستن را رعایت نموده و همچنین سعی شود قبل از خواب و بعد از بیداری و بعد از نمازها بر ایشان سلام داده شود .

دانلود

۶- نام مقدس حضرت ولی عصر ارواحنا فداه را در خانه ، محل کار ، ماشین و … نصب نمودن .

دانلود

۷- گونه ای ذکر این نام مقدس برای ما ملکه شود که در تمام مشکلات گفت « یا صاحب الزمان » و استمداد از آن وجود مقدس قبل از انجام هر کار دیگر فراموش نگردد .

۸- زمانی را در طول روز ولو در کوچه و خیابان در همان حال راه رفتن ، در ماشین و یا … با امام زمان علیه السلام صحبت نماییم . حال چه صحبتی ؟ مثلا خواسته ها و دعاهایمان را حتی نخود آش خود را برای پر رنگ نمودن رابطه خود با آن پدر واقعی عرض حال نموده و طلب نماییم .

نتیجه گیری :

از عرائض فوق چگونگی این ارتباط و به یاد ارباب بودن معلوم شد که البته عمل به موارد فوق نتایج عجیبی دارد که از آن به رمز عظیم موفقیت یاد می کنم و می توانیم خلاصه آن را در فایل صوتی زیر بشنویم :

دانلود

 

  • نظر از: یادگاری
    1392/10/21 @ 12:38:07 ق.ظ

    یادگاری [عضو] 

    سلام مهربان. مولا صاحب الزمان ارواحنا فداه نگهدارتون باشه. ممنونم از این مطلب زیبا گلم.

نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.