چگونه صبح را پر انرژی شروع کنیم؟(2)


روزتان را با شکلات آغاز کنید
بله شما درست خواندید. یک تکه شکلات تلخ می تواند تئوبرومین مورد نیاز بدنتان را برای بیدار ماندن تامین کند و شما را در طی روز سرحال نگه دارد. همچنین شکلات سرشار از آنتی اکسیدان است و این موضوع ریسک ابتلا به حملات قلبی را در شما کاهش می دهد. از طعم خوب شکلات هم که نمی توان گذشت.

موادغذایی ترد مصرف کنید
خوردن یک سیب هنگام صبح می تواند برای شروع یک صبح پرانرژی موثر باشد. خوردن آن کمک می کند تا ماهیچه های صورت شما به صورت منظم در هنگام صبح کار کنند و شما هوشیارتر باشید. همچنین علاوه دریافت فیبر کافی، انرژی مضاعفی در طی روز خواهید داشت.

تختخواب را مرتب کنید
قبل از همه چیز مرتب کردن تختخواب، مانع از وسوسه شدن شما برای خزیدن مجدد به آن می شود. به اضافه اینکه برای مرتب کردن ملحفه دستها باید بالای سر رفته و ماهیچه های بازو را به فعالیت وا داشت؛ همین امر منجر به بالا رفتن ضربان قلب و هوشیار شدن شما خواهد شد.


  • خسروی
    نظر از: خسروی
    1391/10/24 @ 11:22:47 ق.ظ

    خسروی [عضو] 

    مسابقه دل نوشته ایی به آقا امام زمان (عج)
    علاقمندان میتوانند دل نوشته های خود را خطاب به مولای مهربانمان حضرت حجت (عج) آماده و تا تاریخ 10/11/91 از طريق بخش ارسال نظر يا به صورت الكترونيك به ایمیل حوزه به آدرس
    ارسال نمایند.Khadije.esf@whc.ir
    در پايان به بهترين اثر جايزه اي اهدا خواهد شد.
    لازم است شركت كنندگان مشخصات كامل و شماره تماس خود را نيز به همراه اثر ارسال نمايند.

نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.