احیای «سبک زندگی اسلامی» در فضای مجازی

پیوند: http://www.iqna.ir/fa/News/1414058

 

%d8%a7%d8%ad%db%8c%d8%a7%db%8c-%c2%ab%d8%b3%d8%a8%da%a9-%d8%b2%d9%86%d8%af%da%af%db%8c-%d8%a7%d8%b3%d9%84%d8%a7%d9%85%db%8c%c2%bb-%d8%af%d8%b1-%d9%81%d8%b6%d8%a7%db%8c-%d9%85%d8%ac%d8%a7%d8%b2%db%8c

گروه فضای مجازی: رئیس اداره امور پژوهشی و آموزشی تبلیغات اسلامی تهران گفت: سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران مسابقه کتابخوانی با موضوع «سبک زندگی اسلامی» را در فضای مجازی برگزار می‌کند.

هادی رضایی، رئیس اداره امور پژوهشی و آموزشی تبلیغات اسلامی استان تهران درگفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با بیان این مطلب اظهار کرد: اعیاد شعبانیه از بزرگترین اعیاد ما مسلمانان است که توجه به توسعه و احیای این اعیاد از وظایف سازمان تبلیغات اسلامی بوده و سعی داریم با برگزاری برنامه‌های آموزشی و تبلیغی و همچنین برگزاری مسابقات این چنینی، در این مسیر حرکت‌های خوبی را در استان تهران انجام دهیم.

رضایی بیان کرد: سعی داریم سبک زندگی و مهدویت را که نمادی شایسته از سبک زندگی اسلامی است را با برنامه‌های آموزشی احیا کرده و این سبک را وارد زندگی مردم کنیم.

فرصتی مغتنم برای تعمیق باورها و اعتقادات دینی جامعه

وی افزود: سعی داریم با برگزاری این مسابقه در فضای مجازی این ایام را فرصتی مغتنم برای تعمیق باورها و اعتقادات دینی جامعه و اقدامی در راستایی شعار سال «‌اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» دانسته و اقشار مختلف را با سبک زندگی اسلامی آشنا کنیم.

رضایی در ادامه بیان کرد: ایجاد زمینه مناسب در رشد و آگاهی‌های عمومی در زمینه سبک زندگی در حکومت مهدوی(عج)، تجلیل و بزرگداشت نیمه شعبان سالروز میلاد حضرت ولی عصر‌(عج)‌،‌ آموزش غیر مستقیم و توسعه فرهنگ عمومی از مهم‌ترین اهداف برگزاری این مسابقه در نظر گرفته شده است.

رئیس اداره امور پژوهشی و آموزشی تبلیغات اسلامی تهران ابراز کرد: برگزاری مسابقه در فضای مجازی  بر اساس کتاب «‌سبک زندگی در حکومت مهدوی(عج)» تالیف سید حسن اسحاقی از انتشارات خادم الرضای(ع) طراحی شده است.

چگونگی شرکت در مسابقه  فضای مجازی

وی درباره نحوه شرکت در این مسابقه گفت: شرکت در این مسابقه هیچ محدودیتی نداشته وعلاقمندان می‌توانند حداکثر تا تاریخ 4 مرداد سال جاری با مراجعه به وب سایت موج نور به نشانی www.mojenoor.com، در مسابقه شرکت و از جوایز کمک هزینه سفر به مشهد مقدس‌، کمک هزینه سفر به شهر مقدس قم و جمکران و کمک هزینه تهیه اقلام فرهنگی بهره‌مند شوند.

رضایی در پایان بیان کرد: مراسم قرعه‌کشی برندگان در مسابقه در روز عید سعید فطرانجام و اسامی برندگان همزمان با عید سعید فطر در وب سایت موج نور اعلام خواهد شد.

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.