اطلاعيه جامعه مدرسين، شوراي عالي و مركز مديريت حوزه‌هاي علميه در پي كشتار مسلمانان در پاكستان مورخ 17/12/1391


بسمه تعالي

فجايع خونبار پاكستان و كشتار بي‌رحمانه شيعيان مظلوم اين كشور، دل هر آزاده‌اي را به درد مي‌آورد. گروه‌هاي سلفي و وهابي هر روز، مسلمانان بسياري را به خاك و خون مي‌كشند، فرزندان بسياري هر روز يتيم مي‌شوند و مادران و پدران بسياري، داغدار فرزندان عزيز خود مي‌گردند. صداي شيون خانواده‌هاي داغدار، ناخودآگاه اشك را برگونه‌هاي انسان روان مي‌سازد. اين فجايع در برابر چشمان كساني اتفاق مي‌افتد كه سال‌هاست بر طبل حقوق بشر مي‌كوبند!

فراموش نكنيم كه اختلافات فرقه‌اي و غفلت از حقوق برادري اسلامي و تكفير و تفسيق يكديگر، همه و همه خواسته دشمنان اسلام است و چيزي است كه آمريكا و انگليس هزينه‌هاي فراواني را صرف آن ساخته‌اند. ابراز نگراني مراجع معظم تقليد و علماي اعلام«دامت بركاتهم» و هشدار آنان نسبت به عواقب اين فجايع نيز حكايت از حساسيت اين موضوع و لزوم پي‌گيري جدّي آن دارد.

نهادهاي حوزوي ضمن محکوميت حوادث خونبار پاكستان و تسليّت به خانواده‌هاي داغدار و بازماندگان آن‌، خواستار پي‌گيري جدي اين موضوع - بويژه از سوي دولت پاكستان - و محاكمه عاملان آن مي‌باشد.


جامعه مدرسين حوزه علميه قم
شوراي عالي حوزه‌هاي علميه
مرکز مديريت حوزه‌هاي علميه

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.