اعلام فراخوان جشنواره فرهنگی هنری «حماسه اقتصادی، حماسه سياسی»

 

گروه هنر: به منظور تبيين و اشاعه فرهنگ شعار سال 92، مركز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، جشنواره فرهنگی هنری شعار سال را در رشته‌های گرافيك، عكاسی و پيامك برگزار می‌كند.

به گزارش خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا)، مركز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فراخوان شركت در جشنواره فرهنگی هنری «حماسه اقتصادی، حماسه سياسی»، شعار سال 92 را اعلام كرد.

اهداف برگزاری اين جشنواره اشاعه و فرهنگ‌سازی مفهوم شعار سال جديد بر اساس منويات رهبر معظم انقلاب اسلامی؛ گسترش فعاليت‌های فرهنگی و هنری مرتبط با شعار سال جديد؛ شناسايی و ارج نهادن به پديدآورندگانی كه به موضوع نام‌گذاری سال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی اهتمام دارند و استفاده از ظرفيت‌های متنوع فرهنگی هنری برای بهره‌برداری در رسانه‌های كشور اعلام شده است.

محورهای اين جشنواره فرهنگی هنری در سه بخش طراحی گرافيك؛ عكاسی (با دوربين حرفه ای، آماتوری و گوشی همراه) و پيامك است كه آثار بايد مرتبط با موضوع شعار سال 1392 باشند.

علاقه‌مندان می‌توانند آثار طراحی و عكاسی خود را بر اساس شرايط مندرج در فراخوان بعد از اعلام عنوان سال 1392 تا پايان فروردين‌ماه 92 همراه با مشخصات كامل به نشانی الكترونيكی shoar92@farhang.gov.ir ارسال كنند و پيامك‌های خود را با توجه به شرايط ذكرشده به شماره (100038513) ارسال كنند و برای كسب اطلاعات تكميلی به سايت www.farhang.gov.ir مراجعه كنند.

 

  • نظر از: محب الشهدا
    1392/01/28 @ 09:18:34 ب.ظ

    محب الشهدا [عضو] 

    ممنون ازاطلاع رسانی تون

  • نظر از: مولوی
    1392/01/28 @ 07:24:03 ب.ظ

    مولوی [عضو] 

    موفق و پیروز باشید
    باتشکر از اطلاع رسانی شما.

نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.