انتشار محتوای دیجیتال 150 جلد کتاب با موضوع امام حسین(ع)

پیوند: http://www.iqna.ir/fa/News/1311227

انتشار محتوای دیجیتال 150 جلد کتاب با موضوع امام حسین(ع)

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، پایگاه کتابخانه دیجیتال نور به مناسبت فرا رسیدن ایام سوگواری و عزای سید و سالار شهیدان حضرت اباعبد‌الله الحسین(ع)، مشتمل بر 150 جلد با موضوع امام حسین(ع)، عاشورا، کربلا و مقتل را در فضای مجازی عرضه کرده است.

این کتاب‌ها شامل عناوینی همچون در کربلا چه گذشت، نفس‌المهموم شیخ عباس قمی، لهوف سید ابن طاووس، کامل الزیارت است که از کتب مرجع در این موضوع به شمار می‌رود.

این پایگاه، متن بیش از 15 هزار جلد کتاب در زمینه علوم انسانی عرضه کرده که در این میان بیش از 7 هزار جلد آن به زبان عربی است و با توجه به دارا بودن منابع تراث و نسخه‌های اصلی مورد استقبال چشم گیری از سوی کاربران قرار گرفته است.
از قابلیت‌های این پایگاه می‌توان به پشتیبانی به سه زبان انگلیسی، فارسی، عربی و امکان استفاده از نرم‌افزارهای مدیریت ارجاعات همچون اندنوت(Endnote)، زوترو(Zotero)، پژوه‌یار اشاره کرد که محققان را در امر تحقیق و پژوهش، یاری می‌رساند.

  • گیلان غرب
    نظر از: گیلان غرب
    1392/08/15 @ 09:21:06 ق.ظ

    گیلان غرب [عضو] 

    ممنون
    موفق باشید.

نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.