انتشار نسخه دیجیتال «سیرت رسول الله(ص)»

پیوند: http://www.iqna.ir/fa/News/1347885

 

انتشار نسخه دیجیتال «سیرت رسول الله(ص)»

گروه فضای مجازی: نسخه دیجیتال کتاب «سیرت رسول‌الله(ص)» توسط مرکز تحقیقات رایانه‌ای قائمیه اصفهان در وبگاه این مرکز به‌روز شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، نسخه دیجیتال خلاصه «سیرت رسول‌الله(ص)» با مقدمه تصحیح اصغر مهدوی و مهدی قمی‌نژاد در وبگاه مرکز تحقیقات رایانه‌ای قائمیه اصفهان منتشر شده است.

چاپ اول این کتاب در سال 82 توسط انتشارات علمی و فرهنگی منتشر شده است. همچنین این کتاب خلاصه «سیرت رسول‌الله(ص)» اسحاق‌بن محمد بوده که آن نیز تلخیصی از کتاب «سیره‌النبی» ابن‌هشام است.

نسخه دیجیتال این کتاب شامل سرفصل‌هایی همچون فهرست رجال سند، فهرست روایات و راویان محمد بن اسحاق مذکور در چند کتاب‌، فهرست مراجع تحقیق‌[خطبه]، باب اول در نسب سید علیه السلام و تفصیل آن‌، باب دوم در ترتیب ولات خانه کعبه از عهد اسماعیل علیه السلام تا عهد سید علیه‌السلام است.

همچنین از دیگر سرفصل‌ها می‌توان به باب سوم در حکایاتی چند که در آن معجزات رسول(ص) است‌، باب چهارم در مبعث سید علیه‌السلام‌؛ باب پنجم در بیعت کردن انصار با سید علیه السلام‌، باب ششم در غزاهای سید علیه السلام‌، باب هفتم در اسلام گروه‌های عرب و فرستادن سید علیه السلام، رسولان به ملوک اطراف‌؛ باب هشتم در ذکر رنجوری سید علیه السلام، و وفات او اشاره کرد.

کاربران برای مشاهده نسخه دیجیتال این کتاب ارزشمند می‌توانند به وبگاه مرکز تحقیقات رایانه‌ای قائمیه اصفهان به نشانی   www.ghaemiyeh.com مراجعه کنند.

همچنین کاربران برای دریافت لینک این نسخه دیجیتال می‌توانند اینجا را کلیک کنند.

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.