انتشار ويژه‌نامه‌های «بهانه خلقت» و «ريحانه» در فضای مجازی

گروه فضای مجازی: ويژه‌نامه‌های «بهانه خلقت» و «ريحانه» به مناسبت ولادت كريمه اهل بيت حضرت فاطمه(س) و بزرگداشت روز زن در فضای مجازی منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری بين‌المللی قرآن‌(ايكنا)، پايگاه اطلاع‌رسانی راسخون به مناسبت ولادت كريمه اهل بيت حضرت فاطمه(س) و بزرگداشت روز زن، اقدام به تهيه ويژه‌نامه‌هايی با نام‌هايی همچون «بهانه خلقت» و «ريحانه» در فضای مجازی كرده است.

اين ويژه‌نامه‌ها از بخش‌های متنوعی همچون بانك احاديث، پرسش و پاسخ، تصاوير، پيامك، كارت‌پستال، مقاله، صوت و فيلم تشكيل شده است.

از جمله عناوين و مقالات ارائه شده در اين ويژه‌نامه می‌توان به فاطمه در كلام الهی، اسامی حضرت فاطمه‌زهرا(س)، القاب حضرت فاطمه زهرا(س)، فاطمه زهرا(س) سر ليلة‌القدر و گزيده‌هايی از زندگی و فضايل و سيره حضرت فاطمه‌زهرا(س) اشاره كرد.

سيمای حضرت فاطمه(س) در آئينه ادب فارسی، فاطمه(س) ستاره درخشان عالم بشريت، فاطمه زهرا، در اوج ملكوت انسانی، جايگاه حقوقی زن در نهج‌البلاغه، حضور زن در جامعه از ديدگاه قرآن و روايات، حقوق جنسی زن و شوهر در اسلام و نگاه تاريخ به وضعيت زن در اسلام از ديگر مقالات ارائه شده در اين ويژه‌نامه‌ها به شمار می‌رود.

كاربران برای مشاهده اين ويژه‌نامه‌ها می‌توانند به پايگاه اطلاع رسانی راسخون به نشانی www.rasekhoon.net مراجعه كنند و از مطالب آن بهره‌مند شوند.

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.