انتشار کتاب محمد [صلي الله عليه و اله] در کتاب مقدس در آلمان

 

  • پروفسور داوید تلاش کرده تا با استفاده از بخش هایی از عهد جدید و نیز عهد عتیق این مطلب را به اثبات برساند که بسیاری از پیش گویی های عهدین بجای آنکه حمل بر محمد (صلي الله عليه و اله)شوند، بر عیسی [عليه السلام] تعبیر و تفسیر شده اند

به گزارش خبرگزاری آهل بیت (عليه السلام) ـ ابنا ـ کتاب “محمد [صلي الله عليه و اله] در کتاب مقدس” در کشورهای آلمانی زبان منتشر شده و اینک در دسترس علاقه مندان قرار دارد. این کتاب تألیف “داوید بنیامین ” است و انتشارات “اس. کا. د. باواریا” نشر آن را بر عهده داشته است .

ناشر کتاب محمد در کتاب مقدس درباره آن نگاشته است: “پروفسور داوید تلاش کرده تا با استفاده از بخش هایی از عهد جدید و نیز عهد عتیق این مطلب را به اثبات برساند که بسیاری از پیش گویی های عهدین بجای آنکه حمل بر محمد (صصلي الله عليه و اله)شوند، بر عیسی [عليه السلام] تعبیر و تفسیر شده اند. وی برای اثبات این مفهوم تنها به تفسیر محتوای برخی از آیات عهدین اکتفا نکرده، بلکه ازموارد تاریخی و پژوهش هایی انسان شناسانه و نیز از بررسی مقایسه ای متون مقدس استفاده کرده است .

کتاب محمد [صصلي الله عليه و اله] در کتاب مقدس (Muhammad in der Bibel) در 272 صفحه، به زبان آلمانی و به قیمت 20 یورو به بازار کتاب کشورهای آلمانی زبان عرضه شده است.

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.