برگزاری جلسه سخنرانی ویژه ولادت امام حسن عسگری (علیه السلام) در مدرسه علمیه الزهرا المرضیه (سلام الله علیها)

به مناسبت فرا رسیدن میلاد با سعادت امام حسن عسگری علیه السلام صبح امروز 91/12/1 مراسم سخنرانی با حضور مدیر حوزه های علمیه برادران اصفهان در سالن اجتماعات مدرسه و مشارکت کادر و طلاب برگزار گردید.
حجه الاسلام و المسلمین باطنی به روایتی از امام حسن عسگری علیه السلام اشاره کردند: که ما حجت خدا بر مردم هستیم و فاطمه سلام الله علیها حجت خدا بر ماست، فاطمه سلام الله علیها الگوی الگوهاست.


وی در ادامه بیان کرد ملاک شناخت افراد، کسب سوابق علمی و اجتماعی موفقیت ها نیست بلکه اخلاق و رفتار عملی افراد است و از صاحبان خلق حسن اخلاق دریافت می شود.
وی افزود دو نفر را خداوند در قرآن به عنوان خلق حسن یاد کرده است یکی حضرت ابراهیم علیه السلام و دیگری پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم که پیامبر فرستاده ی الهی است و به عنوان اسوه ی حسن می باشند و خود پیامبر فرمودند که: من مبعوث شدم تا ویژگی های اخلاق را به کمال برسانم و تمام کنم و راه را به همه ی ساکنان نشان بدهم.
باطنی در پایان گفت: اخلاق عملی رفتاری است که مقصد اصلی بوده و اخلاق نظری طریقی است.
بعد از اتمام سخنرانی یکی از طلاب مداح مدرسه در مدح امام حسن عسگری علیه السلام مولودی خوانی کردند.


هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.