برگزاری نشست اخلاقی با موضوع « راهکارهای رفع مشکلات دنیا و آخرت » و با سخنرانی «حاج آقا حق شناس»

برگزاری نشست اخلاقی با موضوع « راهکارهای رفع مشکلات دنیا و آخرت » و با سخنرانی «حاج آقا حق شناس»

  نشست اخلاقی با موضوع « راهکارهای رفع مشکلات دنیا و آخرت » و با سخنرانی «حاج آقا حق شناس» استاد و مبلغ حوزه، با حضور کادر، اساتید و طلاب در تاریخ 1/12/97در مدرسه علمیه خواهران زهرا ی مرضیه اصفهان برگزار شد.

استاد در ابتدا با اشاره به روایتی  از پیامبربیان داشت  که نبی مکرم صلی الله علیه و اله در پاسخ  پیرمردی که خواستار راهکارهایی در جهت رفع مشکلات دنیا بود، فرمودند : بعد از نماز صبح ده مرتبه ذکر سبحان الله العظیم و بحمده و لا حول و لا قوه الا بالله العلی العظیم بگوید.

ایشان درتوضیح بیان پیامبر فرمود: این روایت از سه بخش تسبیح، تحمید و حوقله تشکیل شده است هنگام تسبیح، انسان به خدا می گوید خدایا تو پاکی من را هم پاک کن.

وی افزود: پیرمرد خواستار دستوری برای آخرت شد، پیامبر فرمودند بعد از هر نماز این ذکر را بخوان:

اللَّهُمَّ اهْدِنِي مِنْ عِنْدِكَ وَ أَفِضْ عَلَيَّ مِنْ فَضْلِكَ وَ انْشُرْ عَلَيَّ مِنْ رَحْمَتِكَ وَ أَنْزِلْ عَلَيَّ مِنْ بَرَكَاتِكَ

اى خدا مرا از نزد خود به خود راهنمايى فرما و بر من از فضل و احسانت افاضه كن و رحمتت را بر من منبسط گردان و بركاتت را بر من نازل نما

حاج آقا حق شناس ادامه داد: برای برآورده شدن حوائج ، دعایی به نام صحیفه که مشتمل بر 107 تسبیح می باشد که دعایی بی بدیل و بی بدیع می باشد، این دعا برای برآورده شدن حوائج اخروی و دنیوی بسیار نافع است. که بهترین وقت تلاوت دعا ایام البیض هر ماه قمری، در حالت روزه است و منبع آن مهج الدعوات سید ابن طاووس است.

برگزاری نشست اخلاقی با موضوع « راهکارهای رفع مشکلات دنیا و آخرت » و با سخنرانی «حاج آقا حق شناس»
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.