برگزاری نشست اخلاقی در مدرسه زهرای مرضیه سلام الله علیها

برگزاری نشست اخلاقی در مدرسه زهرای مرضیه سلام الله علیها

حقیقت قرآن، روضه ی سید الشهدا علیه السلام و نماز شب نور است و منازل را نوارنی می کند.

در مدرسه علمیه زهرا ی مرضیه سلام الله علیها نشستی اخلاقی با حضور جناب حجه الاسلام و المسلمین مرتضوی پناه استاد اخلاق ، برگزار شد.

استاد اخلاق فرمودند: قرائت قرآن، روضه و مراسم عزای سیدالشهدا علیه السلام، نماز شب، و اذان گفتن بلند، نورانیت دارد و منازل را نورانی می کند و بیماری ها را برطرف می کند.

آقای مرتضوی پناه افزودند: زیارت امام رضا علیه السلام، زیارت تمام مشاهد شریفه، زیارت اهل قبور، مسافرت و ذکریونسیه غم زداست و غم و غصه را از بین می برد.

ایشان همچنین موانع ملکوتی شدن را پر حرفی و کینه به دل گرفتن عنوان کرده و فرمودند که اگر کسی کینه در دل داشته باشد و پر حرف باشد به دلیل اینکه دردل پراکندگی و پریشانی ایجاد می کند، نمی تواند حالت ملکوتی پیدا کند.

ایشان در پایان با اشاره به روایتی از حضرت رسول صلی الله علیه و آله وسلم اذعان داشتند که نبی مکرم با وجود فاصله زمانی بیش از صد سال که با امام رضا علیه السلام داشتند؛ محل تدفین امام رئوف را بیان نموده و با به کار بردن واژه بضعه منی در مورد ثامن الحجج صحبت کردند و این واژه را نبی مکرم فقط در مورد دردانه خودشان حضرت زهرا سلام الله علیها به کار برده بودند و این وجه تشابه امام رضاعلیه السلام  و حضرت زهرا سلام الله علیها بسیار مهم است.

 

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.