برگزاری نشست سیاسی با موضوع فضای مجازی در حوزه زهرای مرضیه سلام الله علیها

برگزاری نشست سیاسی با موضوع فضای مجازی در حوزه زهرای مرضیه سلام الله علیها

همزمان با هفته دفاع مقدس نشستی پیرامون جنگ نرم در فضای رسانه با حضور آقای سلمان هاشمیان کارشناس امور رسانه در تاریح 98/07/03 با حضورمدیریت وکادر وطلاب در حوزه زهرای مرضیه سلام الله علیها برگزار شد.

آقای هاشمیان گفت ایران الان در جنگ هیبریدی  در خط اول مقدم در دنیا به سر می برد.

هنگامی که خبری راست یا دروغ وارد فضای مجازی می شود مانند موج ویروسی همه را دنبال خود می کشد.

 وی با اشاره به سخن رهبر که فرمودند: فضای مجازی قتلگاه جوانان ونوجوانان ما است  ،گفت قتلگاه جایی است که شخص کشته می شود وهیچ راه فراری ندارد وی به عنوان مثال از بازی GTA  به عنوان پرفروش ترین محصول تاریخ سرگرمی دنیا نام برد که در اروپا وآمریکا بازی ممنوعه است ورده سنی آن از 25 سال می باشد در حالی که در ایران پرمخاطب ترین بازی در بین نوجوانان  وجوانان می باشد  بازی به شدت هیجانی با فاحش ترین گناهان با قسی ترین روشهاست این بازی باعث افزایش چشمگیر خود کشی بین نوجوانان به خصوص دختران شده وهمچون قتلگاه جوانان ما را در خود می بلعد.

این کارشناس رسانه فضای مجازی را مانند بدنی دانست که مغز آن توییتر وصورتش اینستگرام واعضایش پیام رسانها می باشد هر اتفاقی در فضای مجازی  با توییتر شروع می شود مانند دختر آبی که خبر آنلاین، خبری در مورد آن منتشر کرد وبعد از چند ساعت اصلاحیه آن را منتشر کرد ولی این خبر ترند شد کار به آنجا کشید که فوتبالیستهای مطرح دنیا پیام دادند برای پیامی که دروغ بزرگ بود.

آقای هاشمیان ادامه داد دروغ بزرگ یکی از مؤثرترین حربه های فضای مجازیست هر چه دروغ بزرگتر،عکس العملها بیشتر.یکی دیگر از حربه های فضای مجازی در ایران مسئله زن وظلم به اوست که حتی در صداوسیما،عنوان وموضوعات فیلمها به وضوح مشهود است مسئله دختر آبی، ندا اقا سلطان وحتی  فیلمهایی مانند بدون دخترم هرگز وسنگسار ثریا و….. تاثیر فراوان این موضوعات بر اذهان عمومی نشان دهنده حساسیت مسئله می باشد.

در خاتمه وی از طلاب خواست با مهارت وآموزش وارد عرصه تبلیغ در توییتر واینستا گردند تا به این حرف رهبری عمل کنند:"منطقه عظیمی از این فضا اکنون در دست دشمن است باید دشمن را از فضای مجازی برانید وبتازید".

 

برگزاری نشست سیاسی با موضوع فضای مجازی در حوزه زهرای مرضیه سلام الله علیها
برگزاری نشست سیاسی با موضوع فضای مجازی در حوزه زهرای مرضیه سلام الله علیها
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.