برگزاری نشستی با موضوع نفوذ از طریق فضای مجازی

حوزه علمیه زهرا ی مرضیه سلام الله علیها نشستی با موضوع  نفوذ از طریق فضای مجازی برگزار نمود.

این نشست با حضور کارشناس فضای مجازی جناب اقای مهندس حامد آزادی برگزار شد.

مهندس آزادی صحبتهای خود را با بیانات رهبر معظم انقلاب آغاز نمود و بیان داشت که رهبری بارها با اشاره به جنگ نرم،فرمودند که  دشمن با چادر، روضه وحتی با انقلاب مشکل ندارد مشکل دشمن با ظهور است.

وی افزود دشمن برای دور کردن انسانها از مسیر درست؛ دست به استحاله در تمام شئون زندگی منتظران و شیعیان زده است و با تغییر محتواها و تغییر نگرشها و تغییر سبک زندگی، آنها را از سیره معصومین به تدریج دور و جدا می کند ؛ به طوری که حتی در آشپزخانه ها هم وارد شده است.

وی خاطر نشان کرد: متأسفانه جامعه کنونی؛ فضای مجازی را زندگی دوم خود قرار داده است و به نحوی درگیر گروه ها و مطالب این فضاها شده است که  گویی گاهی زندگی اول را تحت تأثیر قرار است.گوشی ها وفضای مجازی کاری کرده است که افراد دچارsecend life یا زندگی دوم بشوند .

وی بیان کرد: هنگامی که در پیام رسان یک پیام فرستاده می شود آن پیام از 3 کرنوتر در ایران بگذرد واگر به پیام رسان خارجی وصل شود از 13 کرنوتر دیگر رد می شود ودر برگشت از 16 کرنوترعبور می کند وهمه آن کرنوترها توان ذخیره اطلاعات را دارند  و همه  پیامها حتی در پیام رسانهای خارجی از کونوتر امنیت ایران رد می شود وهمه این تبلیغات در تخریب پیام رسان داخلی به خاطر مقاصد اقتصادی وسود سرشاری است که نصیب کشورهای خارجی می شود .

وی در پایان افزود: در امریکا مرکزی هست به نام NSA که در شبانه روز900000 نفر در آن کار می کنند ووظیفه آنها ذخیره اطلاعت اشخاص از سراسر حهان برای استفاده در مواقع ضروری است.

این نشست با پرسش و پاسخ به پایان رسید.

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.