برگزاری کارگاه گامهایی به سمت آرامش از زهرای مرضیه سلام الله علیها

برگزاری کارگاه گامهایی به سمت آرامش از زهرای مرضیه سلام الله علیها

در مدرسه  زهرای مرضیه سلا م الله علیها کارگاهی با موضوع گامهایی به سمت آرامش با سخنرانی خانم حوا بهرامی  مبلغ ومشاور حوزه  وبا حضور طلاب اساتید وکادر در تاریخ 98/8/8  برگزار شد.

خانم حوا بهرامی گفت خانواده کانونی است که خدا به آن قسم خورده است اگر کسی برای ایجاد آن تلاش کند در قیامت به وجه الله نظر می کند واجر شهید دارد واگر کسی به هر طریقی باعث پاشیده شدن خانواده شود ” لهم عذاب الیم “.

وی بیان کرد :خانواده ای جایگاه ذکر الله است که در آن آرامش حکم فرما باشد ثمره خانواده آرام وخوب  جامعه سالم است وجامعه سالم جایگاه امام است.

مشاور حوزه برای رسیدن به آرامش در زندگی سه گام را معرفی کرد:

گام اول:دانستن هدف از آفرینش ونقش آن در زندگی مشترک

انسانها باید بدانند آمده اند تا عبادت وبندگی خدا را بکنند وبه او معرفت پیدا کنند زن در زندگی مشترک باید با نازش دست یک نفر دیگر را بگیرد ومراقب غریزه خود وهمسر خود باشدتا به انحراف کشیده نشود

گام دوم :کفویت بین زوجین

کفویت یعنی هم مسیر بودن در 1-اعتقادات 2-اقتصاد 3-زیبایی 4-فرهنگ

این کارشناس حوزه برای جاههایی که کفویت نیست راهکارهایی بیان کرد 1-کفویت را با اختلاف اشتباه نگیرند  2-اگر فرد در دوران عقد است عروسی را به تاخیر بیندازد 3- اگر عروسی کرده مرحله اول به طلاق فکر نکند 4- با کمک مشاور دلسوز می توان بعد از ازدواج کفویت را ایجاد کرد 5- اگر به هر دلیلی کفویت ایجادنشد تصمیم نهایی خود را بگیرند.

استاد حوزه در بیان گام سوم بیان کرد باید برای تصمیمات ملاک ثابت داشت ملاکهای متغیر باعث اضطراب وتشویش است

وی ملاک متغیر را به سه قسمت تقسیم کرد 1-ملاکهایی بر اساس خواست مردم 2-ملاکهایی براساس مقایسه زندگی دیگران 3-ملاکهای بر اساس هواوهوس

خانم بهرامی ملاک ثابت را رضایت خداوند دانست.

جلسات ادامه دارد.

 

برگزاری کارگاه گامهایی به سمت آرامش از زهرای مرضیه سلام الله علیها
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.