بنی صدر:اگر مردم پای صندوق رای بروند....

بنی صدر: اگر مردم پای صندوق رای بروند، آمریکا و اسرائیل به ایران حمله میکنند!

ابوالحسن بني صدر رئيس جمهور بي كفايت و بازيچه گروهك هاي نفاق كه در سال 88 اميد فراواني به فتنه پس از انتخابات بسته بود و از پيروزي آشوبگران سخن مي گفت، پس از شکست جریان فتنه، این بار با ناامیدی و عصبانیت سعی کرد در مقابل حماسه پیش روی 12 اسفند، فرار به جلو کند.

این رئیس جمهوری زنانه پوش با توهین به شعور و حق انتخاب شهروندی مردم در جامعه اظهار
داشت :


“اگر پای صندوق رای بروید معنایش این است که شما ملت نه تنها روی حق خود نمی ایستید بلکه وسیله کار یک قدرت متجاوز به خود هستید بنابراین امریکا و اسرائیل راحت متقاعد می شود که باید به کشور ایران حمله کرد باید به شما مردم سخت گرفت، باید تحریم ها رو تشدید کرد ! “

پیش از این اردشیر امیر ارجمند فتنه گر مقیم فرانسه در توهینی آشکار به ملت بزرگ ایران گفته بود: مردمی که در انتخابات شرکت می کنند قدرت تشخیص درستی ندارند!
حرکت عاجزانه جریان ضد انقلاب  برای جلوگیری از اراده مصمم مردم در تعیین و تکمیل حق سرنوشت و مشارکتشان در اداره امور جامعه و حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی، چنان مضحکانه است که گاه توسط خود ضد انقلاب در محافلشان ناامیدانه از آن یاد می شود.




  • نظر از: الزهرا (س) نصر
    1390/12/10 @ 10:13:27 ق.ظ

    الزهرا (س) نصر [عضو] 

    انقدر توی ماهواره از این خذعبلات میگن ولی بعدش سرشون می خوره به دیفال وقتی میبینن مردم همه شرکت کردن

نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.