ثبت طرح­‌های قرآنی در سامانه معاونت قرآن و عترت ارشاد

 

گروه فضای مجازی: معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ثبت طرح‌های قرآنی را در سامانه اينترنتی اين معاونت امكان‌پذير ساخت.

به گزارش خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا)، معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مدتی است كه امكان ثبت طرح‌های قرآنی را در سامانه اينترنتی اين معاونت به نشانی www.qia.ir مهيا كرده است.

طرح قرآنی مجموعه‌ای از فعاليت­های قرآنی است كه در دوره مشخص زمانی و با اهداف و نتايج مشخص در حوزه­‌های نظام توسعه فرهنگ قرآنی و ساماندهی فعاليت‌های مربوط به آن، توسعه و ترويج فرهنگ انسان­‌ساز قرآن كريم به منظور شناخت و شناساندن قرآن و معارف آن و تقويت ايمان و انس به قرآن انجام می‌گيرد.

همچنين طرح‌­نامه‌ به مجموعه اطلاعاتی گفته می‌­شود كه ارائه دهنده آن در مورد طرح خود و در قالب فرم پذيرش طرح قرآنی در سامانه پذيرش طرح‌­های قرآنی ثبت كرده و به مركز قرآن و عترت ارائه كند.

متقاضيان پيش از ورود به مراحل بعدی ثبت طرح، لازم است فرم پذيرش طرح قرآنی را از پايگاه اينترنتی اين معاونت دريافت و ثبت نام خود را تكميل كنند.

يادآور می‌شود، ثبت طرح، زمانی با موفقيت انجام می­‌يابد كه متقاضی كد رهگيری ۱۰ رقمی خود را بعد از ثبت نام در سايت دريافت كند.


منبع:http://www.iqna.ir/fa/news_category.php?IDMenu=80

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.