جنبش وبلاگ‌نويسی «خيمه‌های فاطمی» برگزار می‌شود

گروه فضای مجازی: مركز توسعه وبلاگ‌نويسی دينی خراسان جنوبی به‌ مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) جنبش وبلاگی «خيمه‌های فاطمی» را برگزار می‌كند.

به گزارش خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا)، مركز توسعه وبلاگ‌نويسی دينی خراسان جنوبی به‌ مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، جنبش وبلاگی خيمه‌های فاطمی را برگزار می‌كند. وبلاگ‌نويسان جهان اسلام می‌توانند در اين جنبش مطالب خود را در رابطه با حضرت فاطمه زهرا(س) معرفی كنند.
نحوه شركت در اين جنش به اين صورت است كه هر وبلاگ‌نويس می‌تواند با انتشار محتوای مناسب و مرتبط با اين ايام در وبلاگ خود و ارسال لينك مطالب توليدی خود به ايميل mtw.dini@yahoo.com در اين جنبش وبلاگی شركت كند.
لازم به ذكر است وبلاگ‌نويسان بايد در قسمت موضوع ايميل ارسالی، عنوان مطلب و در قسمت متن، لينك مطلب منتشر شده را به ايميل اعلام شده ارسال كنند كه ضمن تشويق و حمايت از وبلاگ‌نويسان ارزشی به صاحبان برترين محتواهای توليدی امتيازات ويژه‌ای داده خواهد شد.
از جمله سوژه‌های شركت در اين جنبش می‌توان به معرفی سيمای ظاهری و معنوی حضرت زهرا(س)، حضرت زهرا در آينه قرآن و سنت، حضرت زهرا(س) در انديشه و كلام رسول الله(ص) و اهل بيت، حضرت زهرا(س) الگوی زن مسلمان، حضرت زهرا(س) در معارف شيعی، ادبيات و سوگواره حضرت فاطمه(س)، حضرت زهرا(س) در كلام انديشمندان غير مسلمان و مسلمان، عظمت و وظايف پرورشی زن در فرهنگ فاطمی، عصمت و دفاع از حريم ولايت و… نام برد.
قالب‌های پيشنهادی جهت توليد محتوا در اين جنبش از قبيل نوشته، داستانك، پوستر گرافيكی، عكس، طرح سئوال، مصاحبه، مقاله، دانلود نرم‌افزار، دانلود قالب، كليپ و ويدئوكست، پادكست، شعر، دل نوشته و … است.

 

  • جان نثاری
    نظر از: جان نثاری
    1392/01/27 @ 10:21:18 ق.ظ

    جان نثاری [عضو] 

    ممنون از اطلاع رسانی

  • 5 stars
    نظر از: معاونت فرهنگی
    1392/01/26 @ 07:05:56 ب.ظ

    معاونت فرهنگی [عضو] 

    حضرت مهدی (عج) :

    و لِی فِي اِبنَةِ رَسولِ اللهِ اُسوَةٌ حَسَنَةٌ

    دختر رسول خدا (فاطمه) برای من سرمشقی نیکوست.

    عوالم العلوم و المعارف(مستدرک حضرت زهرا تا امام جواد) ج11 ، ص8

  • 5 stars
    نظر از: alzahra-mo
    1392/01/26 @ 01:16:26 ب.ظ

    alzahra-mo [عضو] 

    شهادت حضرت زهرا (سلام الله علیها) بر شما تسلیت باد.


    الحاقیات:
    • 1_h.mahdi.aj__3__1.gif -   ضمیمه یافت نشد!

نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.