خدا نوکر من و تو نیست!!!



آقای قرائتی در برنامه شب جمعه به موضوع «زیبایی در قرآن» پرداخت. ایشان در ابتدای این برنامه ضمن اشاره به پوچ بودن حرف‌های وهابیان، این سوال و جواب جالب یک شیعه و یک وهابی را نقل کردند که خواندنش خالی از لطف نیست؛

یک وهابی در قبرستان بقیع به یک شیعه گیر داده بود که: چرا می‌گویی یا حسن یا حسن!؟ امام حسن مُرد! خاک شد و خلاص! توسل به مرده شرک است.

این وهابی برای اینکه آن شیعه را بکوبد، قلمش را روی زمین انداخت و گفت: امام حسن بلند شو این قلم را به من بده! دیدی قلم را نداد. مُرد! تمام شد.

شیعه هم به این وهابی گفت: حالا تو قلمت را به من بده. قلم را از این وهابی گرفت، روی زمین انداخت و گفت: یا الله! قلم را به من بده. دیدی خدا هم قدرت ندارد. مگر هرکس زنده است و قدرت دارد، باید نوکر تو باشد؟!!!

  • 5 stars
    نظر از: موسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه (خواهران)
    1391/02/26 @ 12:17:33 ب.ظ

    موسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه (خواهران) [عضو] 

    هیچکس به من نگفت :
    که رابطه شما با ما ، رابطه پدر و فرزندی است. شما چون پدری مهربان و دلسوز در فکر آسایش و راحتی ما و پناهگاه همه مردم در لحظات خطر هستید. اگر محبت پدرانه شما نبود هیچکس به عنوان پناه به سراغ شما نمی آمد. اما از این صمیمیت برای ما در آن دورانی که دنبال پناه بودیم ، چیزی نگفتند.
    اکنون دریافته ام که تا حال ، فرزند خوبی برای این پدر بزرگوار نبوده ام و اینک دنبال راه چاره و جبران گذشته ام.
    چقدر دیر فهمیدم که پدر معنویم از دست گناهان فرزندش ، غمناک می شده و برای او استغفار می کرده. ای کاش می توانستم غمی از غمهایش بکاهم و لبخند رضایت را بر لبان مبارکش بنشانم. ای کاش می دانستم که از همان لحظه به تکلیف رسیدنم ، منتظر من هستی تا با تو آشنا شوم و با شما آشتی کنم تا دستم را بگیری و به آسمان ها ببری تا مرا به خدا براسانی و از شیطان نجاتم دهی و از این آشنایی ، به سعادت خود نزدیکتر شوم.

نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.