دانشنامه امام رضا (ع) در حوزه نت‌ منتشر شد

دانشنامه امام رضا (ع) در حوزه نت‌ منتشر شد

 

 

 

 

 

 

گروه فضای مجازی: هم‌زمان با سالروز شهادت امام رضا(ع) دانشنامه این امام همام با ۴۸۲ مطلب در قالب ۱۵ موضوع درباره شخصیت ایشان عرضه شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، دانشنامه امام رضا(ع) با هدف عرضه قطره‌ای از دریای عشق مسلمانان به ویژه ایرانیان به امام هشتم شیعیان و همچنین کمک به امر پژوهش و تحقیق محققان و پژوهشگران حوزه و دانشگاه، در سالروز شهادت امام رضا(ع) پیرامون شخصیت ایشان عرضه شد.

این دانشنامه غنی با برخورداری از 482 مطلب شامل گزیده کتاب، پرسش و پاسخ، چکیده پایان‌نامه، مجلات و مقالات در قالب 15 موضوع جهت استفاده کاربران ارائه شده است.
معرفی نور، فضایل و کرامات، زندگانی و دوره امامت، شهادت، آموزه‌ها و آثار، سیره حضرت، شاگردان و برکات حضور امام رضا علیه السلام در ایران از نمایه‌های اصلی این دانشنامه است.
«زیارت امام»، «امام و پرسش‌ها» را نیز از دیگر موضوعات این دانشنامه است. تاریخچه اماکن مربوط به امام، امام در آینه هنر و ادب، کتاب و کتاب‌شناسی حضرت، همچنین امام رضا علیه السلام در رسانه و اینترنت نیز از دیگر مطالب خواندنی دانشنامه امام رضا(ع) به شمار می‌رود.
علمای مدفون در جوار حرم رضوی، حضور امام‌زادگان در ایران، گسترش تشیع در ایران، وضعیت خاص شیعیان و ویژگی امامت امام، سفر حضرت به خراسان، علماء خراسان، فرزندان امام، سادات رضوی، ولایتعهدی، امام و خلافت از جمله دیگر ریز موضوعات این دانشنامه است.
علاقه‌مندان می‌توانند جهت استفاده از این دانشنامه معنوی به پایگاه اینترنتی حوزه به نشانی www.hawzah.net مراجعه و یا جهت ورود به لینک دانشنامه اینجا را کلیک کنند.

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.