دانشنامه مجازی انقلاب اسلامی به‌روز شد

گروه فضای مجازی: دانشنامه مجازی انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسيدن پنجاهمين سالگرد قيام پانزدهم خرداد 42 به‌روز شد.

به گزارش خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا)، دانشنامه مجازی انقلاب اسلامی، به مناسبت فرا رسيدن پنجاهمين سالگرد قيام پانزدهم خرداد 42 به دو هزار و 847 مطلب شامل گزيده كتاب، چكيده پايان‌نامه، پرسش و پاسخ، گزيده مجلات و مقالات برگزيده ارتقا پيدا كرده است.

اين دانشنامه مناسبتی، شامل مطالبی تاريخی و خاطراتی از دوران طاغوت و رژيم ستم‌شاهی و مبارزه ملت ايران در قالب 29 موضوع از هم اكنون در اختيار كاربران قرار دارد.

از نمايه اصلی اين دانشنامه می‌توان به نظام سياسی اسلام، حكومت در اسلام، پيشينه انقلابی مردم ايران، علل و وقوع انقلاب، دستاوردهای انقلاب، گروه‌ها و جريان‌ها در انقلاب اسلامی، ساختار سياسی ج.ا.ا، انقلاب اسلامی و نسل سوم و سياست خارجی انقلاب اشاره كرد.

فلسفه سياسی، علل و عوامل، ويژگی‌ها، اهداف، مراحل تاريخی، عملكرد دوران پس از پيروزی، آسيب‌شناسی، اسناد و خاطرات و ياران انقلاب از ديگر موضوعات دانشنامه به شمار می‌رود.

كاربران با مراجعه به اين دانشنامه مطالب ارزشمند ديگری از جمله گروه‌های سازمان يافته، مشروعيت نظام اسلامی، ولايت فقيه، عدالت اجتماعی، آزادی، نفی سلطه و استبداد، معنويت و دينداری، از مرجعيت تا تبعيد، دوران اختناق و ايران در انقلاب بهره‌مند می‌شوند.

يادآوری می‌شود، علاقمندان می‌توانند با مراجعه به نشانی اينترنتی www.hawzah.net/fa/subject/subjects/99 از محتوای دانشنامه مناسبتی انقلاب اسلامی استفاده كنند.
برای مشاهده اينجا را كليك كنيد!

منبع:http://www.iqna.ir/fa/news_detail.php?ProdID=1238274

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.