دانشنامه مقام معظم رهبری در پايگاه حوزه نت به‌روز شد

پیوند: http://www.iqna.ir/fa/news_detail.php?ProdID=1305335

گروه فضای مجازی: دانشنامه علمی، پژوهشی و تحقيقاتی رهبر فرزانه انقلاب با بيش از يك هزار و 580 مطلب به همت محققان و پژوهشگران مركز تحقيقات كامپيوتری علوم اسلامی بر روی پايگاه اينترنتی حوزه‌نت به‌روزرسانی شد.

به گزارش خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا)، دانشنامه معظم‌له با يك هزار و 587 مطلب شامل چكيده پايان‌نامه، گزيده كتاب، پايان‌نامه‌های دانشجويی، مقالات و پرسش و پاسخ از هم‌اكنون در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد. اين دانشنامه در 11 موضوع درباره شخصيت رهبر معظم انقلاب مطالب ارزشمندی را به كاربران خود عرضه می‌كند.

زندگی‌نامه آيت‌الله‌العظمی خامنه‌ای، اخلاق و ويژگی‌های رفتاری مقام معظم رهبری، شخصيت و آثار علمی آيت الله‌العظمی خامنه‌ای، خاطرات، حكايات و مقام معظّم رهبری، مقام معظّم رهبری از نگاه ديگران از موضوعات اين دانشنامه به شمار می‌رود.

مقام معظّم رهبری در آئينه شعر و ادبيات، امام خمينی(ره) در نگاه مقام معظّم رهبری، مقام معظّم رهبری در پرسش و پاسخ، رهبری در اينترنت و ويژه‌نامه‌ها و مقام معظم رهبری و نامگذاری سال‌ها از ديگر موضوعات اين دانشنامه گرانسنگ محسوب می‌شود.

سيدعلی حسينی، ولادت و دوران كودكی، آيت‌الله‌العظمی خامنه‌ای و دوران تحصيل، آيت الله‌العظمی خامنه‌ای و مبارزات سياسی، آيت‌الله‌العظمی خامنه‌ای پس از پيروزی از مطالب خواندی اين دانشنامه منحصر به فرد است.

از ديگر مطالب دانشنامه می‌توان به آثار و كتب آيت‌الله العظمی خامنه‌ای، دروس آيت‌الله‌العظمی خامنه‌ای، ديدگاه‌های مقام معظم رهبری، احكام و استفتائات آيت‌الله العظمی خامنه‌ای، بيانات مقام معظم رهبری، پيام‌ها و نامه‌های مقام معظّم رهبری به شمار می‌رود.

كاربران برای استفاده از اين دانشنامه می‌توانند به پايگاه حوزه نت به نشانی www.hawzah.net مراجعه كنند.
برای مشاهده دانشنامه اينجا را كليك كنيد!

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.