سومين دوره مسابقه اينترنتی «نور علی نور» برگزار می‌شود

گروه فضای مجازی: سومين دوره مسابقه قرآنی اينترنتی «نور علی نور» همزمان با ميلاد حضرت زهرا(س) به همت سازمان فعاليت‌های قرآنی دانشگاهيان كشور آغاز شده است و تا مبعث پيامبر اكرم(ص) ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا)، سومين دوره مسابقه قرآنی اينترنتی «نور علی نور» ويژه جهادگران و اعضای خانواده با هدف اعتلای فرهنگ قرآنی و كتابخوانی در ميان جهادگران و خانواده‌های‌ آنها همزمان با ميلاد حضرت زهرا(س) آغاز شده است و تا مبعث پيامبر اكرم(ص) ادامه دارد.انس با قرآن كريم، توجه به مفاهيم قرآن، ايجاد شور و نشاط و انگيزش معنوی در ميان جهادگران، توانمند‌سازی اعتقادی جهادگران و خانواده های‌ آنها از ديگر اهداف سومين دوره مسابقه قرآنی اينترنتی «نور علی نور» به شمار می‌رود.كاربران برای شركت در اين مسابقه اينترنتی می‌توانند كتاب تفسير سوره حجرات، تأليف حجت الاسلام و المسلمين قرائتی را از پايگاه اينترنتی www.quran.ir دريافت كنند. همچنين در پايان 10 هديه نفيس به 10 نفر برتر اهدا خواهد شد.گفتنی است؛ اولين دوره مسابقه «نور علی نور» براساس «تفسير نور» اثر حجت‌الاسلام والمسلمين قرائتی و دومين دوره مسابقه براساس كتاب «در كوچه‌های آفتاب» تأليف علامه مصباح يزدی برگزار شد كه مورد استقبال بسياری از شركت‌كنندگان قرار گفت.سومين دوره مسابقه قرآنی اينترنتی «نور علی نور» همزمان با ميلاد حضرت زهرا(س) به همت سازمان فعاليت‌های قرآنی دانشگاهيان كشور آغاز شد.

برای شرکت در مسابقه به سایت زیر مراجعه کنید:

http://iska.ir/noor

 

 

 

  • من
    نظر از: من
    1392/02/29 @ 12:25:11 ق.ظ

    من [بازدید کننده]

    سلام
    میخواستم بدونم نمیشه عموم در این مسابقه شرکت کنند؟

  • نظر از: یادگاری
    1392/02/13 @ 09:12:08 ب.ظ

    یادگاری [عضو] 

    سلام علیکم خ صدر ارحامی عزیزو تمام کسانی که در این وبلاگ زیبا مشغول به فعالیت هستید.ان شاءالله قرآن یار و یاورتون باشه در زندگی. ما رو هم از دعای خیرتون بی نصیب نفرمایید مهربان.بیادتون هستم.ما رو فراموش نکنید. زندگیتون پر از بوی خدا خوب من!

نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.