عذر بدتر از گناه شاهین نجفی (خواننده مرتد)

بازتاب هتاکی های شاهین نجفی در شبکه آی سی سی؛


به گزارش سرویس فرهنگی اجتماعی جام نیوز، مدیر شبکه آی سی سی از بی حرمتی یک خواننده هتاک به اعتقادات مردم ایران ابراز تأسف کرد و گفت: «برخی از جوان های ما فکر می کنند که با بی حرمتی کردن و زیر پا گذاشتن اعتقادات هموطنانشان می توانند موفق شوند در صورتیکه اینگونه نیست. به نظر می رسد که ایشان به جامعه خودش بی حرمتی کرده است و کار درستی نمی باشد چرا که نمی توان به اعتقادات و به علاقه یک گروه بی حرمتی کرد چه شما هنرمند باشی چه نویسنده و یا خواننده؛ در هر موقعیتی که هستی بی حرمتی کردن کار زشتی است چه برسد به اینکه بی حرمتی به یک قومی بکنید. این سر و صدا هم یک هفته دیگر می خوابد و این آقا اگر فکر کرده که شهرت آنچنانی پیدا کرده، از این خبرها نیست!»
وی با اشاره به مصاحبه شاهین نجفی با شبکه بی بی سی فارسی از آگاهانه بودن چنین اقدامی ابراز تأسف کرد و گفت: «ایشان می گوید بله من مخصوصا و آگاهانه این کار را کردم. خوب این که عذر بدتر از گناه شد و ایشان نتیجه ای نخواهد گرفت.»
مدیر شبکه آی سی سی در پایان با لحنی تمسخر آمیز گفت: «این ها فکر می کنند که با خواندن این آهنگ سوپر استار می شوند و به کره مریخ می روند نه بابا از این خبرها نیست!»

گفتنی است در شب مصاحبه این مبتذل خوان با شبکه بی بی سی جام نیوز خبری با عنوان “شاهین نجفی: کارم آگاهانه بود” منتشر کرد که استفاده این مجری لس آنجلسی از این عنوان نشان دهنده بازتاب اخبار این رسانه بین فارسی زبانان دنیا می باشد.


  • 3 stars
    نظر از: پیشنمازی
    1391/03/08 @ 02:37:37 ب.ظ

    پیشنمازی [عضو] 

    سلام.
    خداقوت.
    موفق باشید.
    با مطلب “یادم باشد…” بروز شدیم. منتظر حضورتان در وبمان هستیم.
    یاحق

  • نظر از: فرهنگی
    1391/03/08 @ 12:52:57 ب.ظ

    فرهنگی [عضو] 

    خدا لعنت كند دشمنان اسلام را

نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.