عرضه دانشنامه «اسلام و مسيحيت» در پايگاه حوزه

پیوند: http://www.iqna.ir

گروه فضای مجازی: دانشنامه معنوی «اسلام و مسيحيت» با 115 مطلب در پايگاه حوزه به عنوان نخستين پايگاه اطلاع‌رسانی اسلامی عرضه شد.

غلامرضا رحمانی، مدير بخش ارتباطات و تبليغات مركز تحقيقات كامپيوتری علوم اسلامی(نور)، در گفت‌وگو با خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا) با اعلام اين خبر اظهار كرد: دانشنامه «اسلام و مسيحيت» با 115 مطلب در قالب پنج موضوع اصلی شامل گزيده كتاب، چكيده پايان‌نامه‌های دانشجويی، پرسش و پاسخ، بريده جرايد، مقالات و مجلات از هم‌اكنون در فضای مجازی عرضه شده است.

وی افزود: اين دانشنامه با هدف جمع‌آوری جامع‌ترين اطلاعات درباره زندگی معنوی و شخصيتی حضرت مسيح(ع) درصدد است منبع جامع و ارزنده‌ای به منظور تسهيل در امر پژوهش و تحقيق پژوهشگران حوزه و دانشگاه باشد و در اين زمينه نقش‌آفرينی كند.

مدير بخش ارتباطات و تبليغات مركز تحقيقات كامپيوتری علوم اسلامی تصريح كرد: نمايه‌های فرعی اين دانشنامه با برخورداری از ده‌ها مقاله به غنای علمی اين دانشنامه مناسبتی افزوده‌اند به‌طوريكه علاقه‌مندان می‌توانند نمايه‌هايی از جلمه تاريخ مسيحيت، ابعاد اعتقادی مسيحيت، ابعاد اخلاقی مسيحيت، شعائر و احكام مسيحيت، كتاب مقدس مسيحيت، فرقه‌‌های مسيحی و مسيحيت در دنيای امروز را در اين دانشنامه مشاهده كنند.

وی بيان كرد: ويژگی‌های كلی مسيحيت، آموزه‌های اعتقادی در اسلام و مسيحيت، شعائر در اسلام و مسيحيت، پيامبر اكرم(ص) و مسيحيان و حاكمان مسلمان و مسيحيان از جمله نمايه‌های اصلی اين دانشنامه به‌شمار می‌رود.

رحمانی اظهار كرد: وحی در اسلام و مسيحيت، عيسی(ع) در اسلام و مسيحيت، قرآن و انجيل، روح‌القدس در اسلام و مسيحيت و منجی موعود در اسلام و مسيحيت نيز از ديگر عناوين فرعی اين دانشنامه علمی هستند.

دانشنامه معنوی «اسلام و مسيحيت» تصريح كرد: علاقه‌مندان می‌توانند برای بهره بيشتر از اين دانشنامه علمی و مناسبتی به پايگاه اطلاع‌رسانی حوزه به نشانی www.hawzah.net مراجعه كنند.

پايگاه حوزه از مجموعه پايگاه‌های مركز تحقيقات كامپيوتری علوم اسلامی است كه از سال 1377 وظيفه اطلاع‌رسانی علمی درباره موضوعات علوم اسلامی در قالب‌های متنوع مانند مقالات، مجلات، پرسش و پاسخ، پايان‌نامه و … را برعهده دارد.
برای مشاهده اينجا را كليك كنيد!

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.