مسابقه كتابخوانی «خورشيد هستی» برگزار می‌شود

گروه خبرنگاران افتخاری / زهرا شکوری: مسابقه غير حضوری كتابخوانی «خورشيد هستی» از سوی مؤسسه قرآن و نهج‌البلاغه و همزمان با ميلاد يگانه‌منجی عالم بشريت، امام عصر(عج) و نيز ايام نيمه شعبان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا)، حجت‌الاسلام والمسلمين محمد رضازاده جويباری، مدير مؤسسه قرآن و نهج‌ا‌لبلاغه كشور با اعلام اين خبر اظهار كرد: مسابقه كتابخوانی خورشيد هستی ويژه امام عصر(عج) است كه به صورت سراسری در كل كشور برگزار می‌شود.

وی آشنايی آحاد جامعه و به‌ويژه نسل جوان با انديشه‌ها و آموزه‌های مهدوی و تعميق‌بخشی اين مهم در جامعه را، از جمله اهداف اين مسابقه كتابخوانی غير حضوری عنوان كرد و افزود: برگزاری مسابقات كتابخوانی يكی از برنامه‌های راهبردی مؤسسه قرآن و نهج‌البلاغه كشور در راستای رسيدن به اهداف خود كه همان ترويج معارف و سيره اهل بيت(ع) است، خواهد بود كه در اين راستا دو برنامه كتابخوانی نهج‌البلاغه و ديگری كتابخوانی با موضوع آشنايی با ائمه اطهار(ع) در طول سال برگزار می‌شود.

مدير مؤسسه قرآن و نهج‌البلاغه كشور، در مورد مسابقه «خورشيد هستی» گفت: اين مسابقه كه همزمان با ايام ميلاد امام عصر(عج) برگزار می‌شود، مختص به آشنايی با اين امام همام و پاسخ به شبهات مهدوی دارد كه در اين راستا مطالبی از علما و بزرگان تشيع از جمله علامه شهيد مطهری جهت مطالعه دوستداران ائمه اطهار(ع) در قالب كتابی به عنوان «خورشيد هستی» گردآوری شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمين رضازاده جويباری، با اشاره به غير حضوری بودن اين مسابقه تصريح كرد: علاقه‌مندان شركت در اين مسابقه علاوه بر مراجعه به دفتر مركزی و نمايندگی‌های اين مؤسسه و مؤسسات قرآنی در سراسر كشور، می‌توانند از آدرس اينترنتی www.2noor.ir كتاب را تهيه كنند.

وی يادآور شد: همچنين با توجه به اينكه در ايام نيمه شعبان مسجد مقدس جمكران ميعادگاه عاشقان اهل بيت(ع) است لذا جهت تهيه آسان اين كتاب، اين مؤسسه غرفه‌ای را در جنب درب 2مسجد جمكران، با همكاری معاونت فرهنگی مسجد جمكران، برپا كرده است.

مدير مؤسسه قرآن و نهج‌البلاغه كشور، با يادآوری اينكه سؤالات و پاسخنامه در انتهای كتاب «خورشيد هستی» تعبيه شده است، خاطرنشان كرد: در اين مسابقه به 313 نفر از برگزيدگان به قيد قرعه جوايز ارزشمندی از قبيل كمك‌هزينه عمره مفرده، عتبات عاليات، قم و مشهد مقدس اعطا خواهد شد.

وی در بخش پايانی سخنان خود، آخرين مهلت تحويل پاسخنامه‌ها را پايان آذرماه سال جاری عنوان و ابراز كرد: علاقه‌مندان می‌توانند جهت كسب اطلاعات بيشتر با شماره‌های 2-37745480 و37839034 با پيش‌شماره 025 تماس بگيرند.

منبع:http://www.iqna.ir/fa/news_detail.php?ProdID=1246943

  • 5 stars
    نظر از: مدرسه علمیه امام خمینی ره رباط کریم
    1392/04/04 @ 06:49:02 ب.ظ

    مدرسه علمیه امام خمینی ره رباط کریم [عضو] 

    اللّهم عجّل لولیک الفرج
    موفق باشید.

  • نظر از: 313
    1392/04/03 @ 11:27:49 ب.ظ

    313 [عضو] 

    همه هست آرزویم که ببینم از تو رویی
    چه زیان تورا که منهم برسم به آرزویی.
    ممنون دوست خوب
    پایدار باشید

  • نظر از: یادگاری
    1392/04/03 @ 10:48:05 ب.ظ

    یادگاری [عضو] 

    سلام علیکم!از حضور سبزتان در وبلاگم ممنونم. خدا می داند که چقدر از پیام هایتان شاد می شوم و وقتی نامتان را کنار صفحه ی وبلاگم می بینم که مشغول فعالیت هستید خوشحال می شوم که هستید هر چند همدیگر را ندیده ایم. به همه ی دوستان خوبم در کوثر بلاگ ارادت دارم و دعایشان می کنم.در ضمن نظر لطفتان است که از ما به خوبی یاد می کنید خدا کند مثمر ثمر باشیم مهربان . خدا کند عامل به آن چه که می گوییم باشیم باز هم ما را فراموش نکنید. بیادتان هستم.سرفراز باشید.

نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.