مسابقه وبلاگ‌نويسی «حجاب و عفاف» برگزار می‌شود

پیوند: http://www.iqna.ir

گروه فضای مجازی: دومين دوره مسابقه وبلاگ‌نويسی «حجاب و عفاف» از سوی معاونت تبليغ و آموزش حوزه‌های علميه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا)، اداره كل رسانه‌های معاونت تبليغ و آموزش‌های كاربردی حوزه‌های علميه با توجه به فرمايش و تاكيد مقام معظم رهبری درباره اهتمام مردم و مسئولان به امر ترويج حجاب و عفاف در سطح جامعه، در راستای فعال‌سازی بيشتر كاربران اينترنتی در اين موضوع، مسابقه «وبلاگ‌نويسی حجاب و عفاف» را در سه سطح دانش‌آموزی، دانشجويی و حوزوی برگزار می‌كند.

شركت‌كنندگان لازم است در اين مسابقه با نام و مشخصات حقيقی در سايت مركزی به نشانی www.zitova.ir ثبت نام كرده و مشخصات فردی پديدآورنده وبلاگ در محل مناسبی از وبلاگ در زمان مسابقه درج شود.

وبلاگ‌های ارائه شده در دو بخش محتوايی، فنی و گرافيكی در دو مرحله داوری شده و برندگان از مجموع امتياز هر دو بخش معرفی خواهند شد. بخش محتوايی شامل مقاله (شرح و تفسير آيات و احاديث، پاسخ به شبهات و…)، خاطره، داستان كوتاه، توصيف زيبايی‌های حجاب و شعر است.

بخش فنی و گرافيكی اين مسابقه نيز شامل عكس، كليپ، طراحی قالب، كدنويسی و… توليدی توسط شركت‌كنندگان اعلام شده است. تنها شركت‌كنندگانی كه در بخش محتوايی امتياز لازم را كسب كنند به مرحله نهايی راه پيدا می‌كنند و وبلاگ‌هايی كه به صورت فتوبلاگ در اين مسابقه ارائه شده باشند، محتوای تصاوير ارائه شده در بخش محتوايی آنان مورد ارزيابی قرار خواهد گرفت.

زمان ثبت نام و شركت در مسابقه تا روز عيد قربان اعلام شده است و زمان اعلام نتايج قبل از شروع ماه محرم الحرام خواهد بود كه زمان دقيق متعاقباً اعلام خواهد شد. علاقه‌مندان برای ثبت نام در اين مسابقه می‌توانيد به سايت اداره كل رسانه‌های معاونت تبليغ و آموزش‌های كاربردی حوزه‌های علميه به نشانی www.zitova.ir مراجعه كنند. به برگزيدگان اين مسابقه لوح تقدير و جوايز نقدی تعلق خواهد گرفت.

علاقه‌مندان برای دريافت اطلاعات بيشتر و همچنين ثبت نام در مسابقه وبلاگ‌نويسی «حجاب و عفاف» می‌توانند به لينك زير مراجعه كنند.
برای ثبت نام اينجا را كليك كنيد!

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.