معرفی وبگاه آموزشی ـ ترویجی «نسیم قرآن»

پیوند: http://www.iqna.ir/fa/News/1374721


%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d9%88%d8%a8%da%af%d8%a7%d9%87-%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4%db%8c-%d9%80-%d8%aa%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%ac%db%8c-%c2%ab%d9%86%d8%b3%db%8c%d9%85-%d9%82%d8%b1%d8%a2%d9%86%c2%bb

گروه فضای مجازی: پایگاه اینترنتی «نسیم قرآن»، جوانان را با مباحث عمومی و تخصصی آموزش قرآن آشنا می‎کند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، دشمنان اسلام و قرآن با تأسیس شبکه‌های اینترنتی و ماهواره‌ای درصددند، ذهن حقیقت‌جوی جوانان و نوجوانان را تخریب و منحرف سازند؛ لذا واجب است برای مقابله با این هجمه و شبیخون فرهنگی به روش خودشان عمل کرده و با احداث و افتتاح سایت‌های فرهنگی به ویژه قرآنی از بروز و نشر این هجمه‌ها جلوگیری کنیم.

پایگاه اینترنتی «نسیم قرآن» یکی از این پایگاه‌ها است که با انتشار مباحث فرهنگی و آموزش قرآن به کمک فضای مجازی در جهت جلوگیری از هجمه‌های دشمن فعالیت می‌کند.

ازجمله بخش‏‎های این پایگاه، می‎توان به بانوی قرآنی، گنجینه، آموزش، مسجد سیدها، قرآن آنلان، نهج البلاغه، پژوهش قرآنی، چهره‏‎های قرآنی و گالری تصاویر اشاره کرد.

اطلاع‌رسانی از تازه‌ترین اخبار روز قرآنی دنیا و آشنایی هرچه بیشتر جوانان و خانواده‌های آنان با مباحث مختلف قرآنی و دینی می‌تواند در تربیت دینی کودکان تأثیرگذار باشد.

استفاده از فناوری روز دنیا و برنامه‌های ابتکاری در جذب آموزش قرآنی یکی از مهم‌ترین اهداف افتتاح این سایت به‌شمار می‌رود.

این سایت جزء سایت‌های قرآنی منحصربفرد در کشور است که تمامی علاقه‌مندان به مباحث قرآنی می‌توانند در این سایت ثبت نام کرده و از مباحث فرهنگی و قرآنی آن بهره‌مند شوند.

این سایت شامل بخش‌هایی مانند آموزش قرائت، حفظ، ابتهال، اذان، تجوید و دیگر مباحث فرهنگی، قرآنی و دینی است که می‌تواند جوانان را در مسیر حرکت الهی مساعدت کند.

گفتنی است، این پایگاه، همزمان با دهه ولایت و در آستانه عید غدیر افتتاح شده است. علاقه‌مندان می‌توانند برای بهره‌مندی از مطالب این سایت به نشانی اینترنتی www.nasimquran.ir مراجعه کنند.

  • نظر از: مرادی
    1392/11/27 @ 03:09:42 ب.ظ

    مرادی [عضو] 

    سلام

    ممنون از اطلاع رسانیتون

    التماس دعا

    اللهم عجل لولیک الفرج

نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.