معرفی کتاب

 

 

معرفی کتاب؛ از تهاجم فرهنگی تا جنگ نرم

گردآوری: مجتبی احمدی، ابوذر زارع‌درخشان، حسین همازاده‌ابیانه

انتشارات: ساقی

تعداد صفحات: ۳۰۰

سال انتشار: ۱۳۸۹

قیمت: ۴۷۰۰۰ ریال



معرفی کتاب؛ از تهاجم فرهنگی تا جنگ نرم


کتاب “از تهاجم فرهنگی تا جنگ نرم” واکاوی مختصر منازعه نرم در کلام رهبر معظم انقلاب اسلامی است که معاونت فرهنگی- اجتماعی سازمان بسیج مستضعفین به گرد‌آوری مجتبی احمدی، ابوذر زارع درخشان و حسین همازاده ابیانه در پاییز ۸۸ و در ۲۹۵ صفحه به زیور طبع آراسته است. این کتاب در ۱۰ فصل تنظیم شده است، تعریف و تبیین موضوع، تاریخچه، چرایی جنگ نرم، اهداف جنگ نرم، بازیگران، عوامل زمینه ساز، گروه های هدف، راهکارها و فرجام نبرد، عناویت فصل های مختلف کتاب است.در انتهای کتاب نیز جدول بیانات رهبر معظم انقلاب که در فصول ۱۰ گانه مورد استفاده قرار گرفته است، آمده است.گفتنی است، این بیانات از سال ۱۳۶۸ تا ۱۳۸۸ را شامل می شود
.

 

  • نظر از: پشتیبانی 2 کوثر بلاگ
    1390/05/25 @ 10:22:31 ق.ظ

    پشتیبانی 2 کوثر بلاگ [عضو] 

    http://support.womenhc.com/?p=1781&more=1&c=1&tb=1&pb=1 سلام . به این صفحه مراجعه کنید. وقتی اینگونه پستی را بالای صفحه تان ثابت نگه دارید . مثلا یک بسم الله . یا یک خوشامدگویی . دیگر مشکلی با منتخب شدن متنهایتان نخواهید داشت. موفق باشید (اگر نتوانستید خبر بدهید تا من برایتان انجام دهم)

نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.