هفت سين ظهور


طرح هفت سین ظهور بر پایه و محور دعا ونیایش برای سلامتی و تعجیل در فرج امام زمان ارواحنافداه برنامه ریزی شده که شامل دو بخش اجرایی و عملی تقسیم شده است.
بخش اول: اجرایی
استفاده از خلاقیت و هنرهای دستی افراد برای تزئین سفره هفت سین (سفره آرایی) استفاده از دعا های سلامتی و دعای غیبت (معرفت و فرج در سفره) سعی شود ادعیه به صورت کامل ذکر شوند.
دعاي غيبت امام زمان(عج)یا دعای معرفت امام ) )
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيم
اَللّهُمَّ عَرِّفْني نَفْسَکَ فَاِنَّکَ اِنْ لَمْ تُعَرِّفْني نَفْسَکَ لَمْ اَعْرِفْ رَسُولَکَ اَللّهُمَّ عَرِّفْني رَسُولَکَ فَاِنَّکَ اِنْ لَمْ تُعَرِّفْني رَسُولَکَ لَمْ اَعْرِفْ حُجَّتَکَ اَللّهُمَّ عَرِّفْني حُجَّتَکَ فَاِنَّکَ اِنْ لَمْ تُعَرِّفْني حُجَّتَکَ ضَلَلْتُ عَنْ ديني.
بارخدایا! تومرا به خود بشناسان،که اگرخودت رابه من نشناسانی ،پیغمبرت رانخواهم شناخت.بارخدایا! تورسولت رابه من بشناسان،که اگررسول خود را به من نشناسانی،حجتت را نخواهم شناخت،پروردگارا!حجت خود رابر من بشناسان که اگرحجتت را به من نشناسانی،ازدین خود گمراه خواهم شد.
خواندن(دعاي عظم البلاء فرج)
هم می توان از این دعا بجای دعای بالا استفاده نمود:( اللهم عجل لولیک الفرج )
دعاي سلامتی بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيم
اَلّلهُمَّ کُلِّ وَلِّيِکْ اَلْحُجَة بْنِ الْحَسَنْ صَلَواتُکَ عَلَيْه وَ عَلي آبائِهْ فِي هذِه ِ ساعَةِ وَ فِي کُلِ ساعَةْ وَلِياً و حافِظا وَ قاعِداً وَ نَاصِرا و دَليلاً وَ عَيْنا حَتّي تُسْک‍ِنَه ُ اَرْضَکَ طَوْعا وَ تُمَتَعَهُ فِيها طَويلا.

صفحات: 1·

  • محمدی هنزئی
    نظر از: محمدی هنزئی
    1391/12/24 @ 09:31:18 ق.ظ

    محمدی هنزئی [عضو] 

    سلام
    موفق باشید

  • محمدی هنزئی
    نظر از: محمدی هنزئی
    1391/12/24 @ 09:11:50 ق.ظ

    محمدی هنزئی [عضو] 

    سلام
    سال خوبی داشته باشید
    به امید دیدار

نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.