ويژه‌نامه اينترنتی شهيدان «رجايی و باهنر» منتشر شد

پیوند: http://www.iqna.ir

گروه فضای مجازی: در سالروز شهادت محمدعلی رجايی و حجت‌الاسلام محمدجواد باهنر، ويژه‌نامه اين شهيدان در پايگاه اطلاع‌رسانی «حوزه نت» منتشر شد.


به گزارش خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا)، ويژه‌نامه شهيدان «رجايی و باهنر» به مناسبت سالروز شهادت اين شهيدان و به منظور تسهيل در امر پژوهش محققان و علاقه‌مندان در پايگاه اينترنتی حوزه نت قرار گرفت.

اين ويژه‌نامه در غالب 25 نمايه در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است كه از جمله آنها می‌توان به «زندگينامه شهيد رجايی»، «زندگينامه شهيد باهنر»، «ويژگی‌های اخلاق»، «روح بزرگ شهيد رجايی» و «كجايند مردان بی‌ادعا» اشاره كرد.

«درس‌هايی از شهيد رجايی»، «امام (ره) از منظر شهيد رجايی»، «امام (ره) و شهيد رجايی»، «شهيد رجايی از ديدگاه امام(ره)»، «معرفی نرم‌افزار شهيدان رجايی و باهنر» از ديگر نمايه‌های اين ويژه‌نامه است.

همچنين «انديشه‌های شهيد‌ رجايی و باهنر»، «ارزيابی مقام معظم رهبری از حادثه شهادت رجايی و باهنر»، «ويژگی‌های اخلاقی شهيد رجايی و باهنر از ديگاه رهبر معظم انقلاب»، «كلامی از شهيد رجايی»، «كلامی از شهيد باهنر»، «آخرين وصيت‌نامه» و «شهيد رجايی و باهنر چگونه به شهادت رسيدن» از جمله بخش‌های است كه در اين ويژه‌نامه قرار دارد.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت مشاهده از اين ويژه‌نامه به پايگاه اينترنتی حوزه نت به نشانی اينترنتی www.hawzah.net مراجعه و يا از طريق لينك زير وارد صفحه اين ويژه‌نامه شوند.
برای مشاهده اين ويژه‌نامه اينجا را كليك كنيد!

  • 5 stars
    نظر از: مرادی
    1392/06/06 @ 03:47:43 ب.ظ

    مرادی [عضو] 

    سلام
    روحشان شاد

    موفق باشید و التماس دعا

    اللهم عجل لولیک الفرج

نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.