ويژه‌نامه مبعث با عنوان «باران وحی» منتشر شد

 

گروه فضای مجازی: پايگاه اطلاع‌رسانی راسخون ويژه‌نامه الكترونيك مبعث پيامبر اكرم(ص) را با عنوان «باران وحی» منتشر كرد.

به گزارش خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا)، با توجه به فرارسيدن مبعث پيامبر اكرم(ص) پايگاه اطلاع‌رسانی راسخون ويژه‌نامه‌ای را با عنوان «باران وحی» منتشر كرد.

اين ويژه‌نامه در بخش‌های مختلفی همچون بانك احاديث، پرسش و پاسخ، بانك صوت و فيلم، گالری تصاوير، بخش تلفن همراه و همچنين بخش مقالات طراحی شده و در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

در بخش مقالات اين ويژه‌نامه به موضوعاتی مانند بعثت از ديدگاه اميرالمؤمنين علی(ع) كه در آن بعثت حضرت خاتم‌الانبيا محمد مصطفی(ص) را عظيم‌ترين، تأثيرگذارترين و پر رمزورازترين پديده هستی معرفی كرده است. موضوعاتی چون غدير و مهدويت، تاريخ و زمان بعثت، واقعيت ‏بعثت از نگاه اهل بيت، بعثت از ديدگاه امام خمينی(ره) در اين ويژه‌نامه آمده است.

تكامل انسان، هدف بعثت انبياء، نقش سيره و شخصيت رسول الله(ص) در گسترش اسلام و در دوران بعثت، تجلی نور عدالت اخلاقی، فلسفه رسالت و بعثت رسول‌الله(ص)، بعثت و حركت عظيم برای نجات انسان‌ها، بعثت پيامى براى همه بشريت‏، آخرت و خدا، هدف بعثت انبيا، بعثت نور حيات هميشگی انسان و در نهايت دين پيامبر(ص) قبل از بعثت از ديگر مقالات به‌كار رفته در اين ويژه‌نامه است.

علاقه‌مندان برای مشاهده اين ويژه‌نامه می‌توانند به پايگاه اطلاع‌رسانی راسخون به نشانی www.rasekhoon.net مراجعه كنند.



 

  • نظر از: یادگاری
    1392/03/18 @ 03:25:03 ب.ظ

    یادگاری [عضو] 

    سلام علیکم خدمت مدیریت محترم سرکار خانم صدر ارحامی عزیز!وسلام به دوستانی که تلاش سبزشان مثال زدنی ست.چند روزی شهرستان بودم امروز که از راه رسیدم و پیام های پر از لطف و محبت شما را دیدم واقعا خوشحال شدم.آمدم تا از همه ی مهربانی و صفایتان به رسم ادب تشکر کرده و از خدا بخواهم این دوستی ها برای همیشه جاودان بماند ان شاءالله.عاقبت بخیر باشید

نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.