ويژه‌نامه‌ «و هو العلی» منتشر شد

پیوند: http://www.iqna.ir/fa/news_detail.php?ProdID=1305885

گروه فضای مجازی: پايگاه فرهنگی و اطلاع‌رسانی راسخون به‌مناسبت فرا رسيدن عيد غدير، اقدام به تهيه‌‌ ويژه‌نامه‌ای با‌ عنوان «و هو العلی» كرده است.

به گزارش خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا)، ويژه‌نامه «و هو العلی» كه به همت پايگاه فرهنگی اطلاع‌رسانی راسخون برگزار می‌شود شامل شامل قسمت‌های متنوعی همچون‌‌ احاديث، تلفن همراه، پرسش و پاسخ، گالری تصاوير، مقاله، پيامك، ‌صوت و فيلم ‌و… است.

از جمله عناوين مقالات ارائه شده در اين ويژه‌نامه می‌توان به «غدير، روز يأس كفار و اكمال دين‏»، «عيد غدير در سيره ائمه معصوم (ع)»، «تأملی در حديث غدير»، «حضرت علی(ع) و غدير از منظر ولايت» و «شواهدی محكم بر اراده ولايت از حديث غدير» اشاره كرد.

«واقعه غدير، اوج ابلاغ ولايت»، «نگاهی به حديث ولايت و آيه تبليغ»، «غروب سرخ غدير»، «ابلاغ پيام در غدير خم»، «از عهد الست تا عهد غدير»، «داستان غدير» و «غدير بزرگترين عيد اسلامى» از ديگر مقالات ارائه شده در اين ويژه‌نامه است.

علاقه‌مندان برای مشاهده ويژه‌نامه‌ «و هو العلی» می‌توانند به سايت اينترنتی پايگاه فرهنگی و اطلاع‌رسانی راسخون به نشانی www.rasekhoon.net مراجعه و يا از طريق لينك زير وارد صفحه آن شوند.
برای ورود اينجا را كليك كنيد!

  • نظر از: یادگاری
    1392/07/30 @ 09:38:58 ب.ظ

    یادگاری [عضو] 

    سلام علیکم.واقعا خدای بزرگ و مهربون رو به خاطر شما دوستان دوست داشتنی شاکرم. این رو از صمیم د دل نوشتم. ممنونم که به وبلاگم سری زدید گلم.براتون استجابت زیباترین دعاها رو از خالق هستی بخش خواهانم. مولا علی علیه السلام نگهدارتون .


    الحاقیات:
    • Tulips.jpg -   ضمیمه یافت نشد!

  • 5 stars
    نظر از: طلبه زینبیه
    1392/07/30 @ 06:58:50 ب.ظ

    طلبه زینبیه [عضو] 

    سلام علیکم خداقوت عید غدیر خم را پیشاپیش تبریک عرض می نمایم ان شاءالله با ظهور آقا امام زمان(عج) عیدمان تکمیل گردد.
    یا علی

نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.