گناهکار فقط زن بدحجاب نیست + صوت

پادکست حاضر مجموعه ای از از بیانات امام خامنه ای در مورد اهمیت امر به معروف و نهی از منکر و بررسی اولویت ها در مقوله امر به معروف و نهی از منکر است. ” گناهکار هم فقط بدحجاب نیست که بعضی فقط به مسئله بد حجابی چسبیده اند، این یکی از گناهان کوچکتر است. خلاف های فراوانی از طرف آدم های لاابالی در جامعه وجود دارد؛ خلاف های سیاسی، خلاف های اقتصادی.”

پادکست حاضر مجموعه ای از از بیانات امام خامنه ای در مورد اهمیت امر به معروف و نهی از منکر و بررسی اولویت ها در مقوله امر به معروف و نهی از منکر است که توسط گروه “رهپویان معروف” تهیه شده است که در ادامه می آید:

لینک دانلود

*گناهکار هم فقط بدحجاب نیست که بعضی فقط به مسئله بد حجابی چسبیده اند، این یکی از گناهان کوچکتر است. خلاف های فراوانی از طرف آدم های لاابالی در جامعه وجود دارد؛ خلاف های سیاسی، خلاف های اقتصادی؛ خلاف در کسب و کار؛ خلاف در کار اداری؛ خلاف های فرهنگی، این ها همه خلاف است… این ها منکر است، در مقابل این منکر ها، عامل بازدارنده نهی است، نهی از منکر. ۷۱/۷/۲۹

*«امر به معروف و نهى از منکر حوزه‌ هاى گوناگونى دارد که بازمهم ترینش حوزه مسئولان است؛ یعنى شما(مردم) باید ما (مسئولین) را به معروف امر و از منکر نهى کنید. مردم باید از مسئولان، کارِ خوب را بخواهند؛ آن هم نه به صورت خواهش و تقاضا، بلکه باید از آنها بخواهند. این مهم ترین حوزه است. ۲۵/۹/۷۹

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.