قرائتي: در ايران جاي 2 چيز خالي است...


در مملكت ما دو چيز جايش خالي است يكي سايت خنده حلال حكيمانه و ديگري ستاد ازدواج كه بايد از سوي متوليان امر به تاسيس آنها پرداخته شود.

رييس ستاد اقامه نماز گفت: در مملكت ما دو چيز جايش خالي است يكي سايت خنده حلال حكيمانه و ديگري ستاد ازدواج كه بايد از سوي متوليان امر به تاسيس آنها پرداخته شود.

به گزارش ايسنا، حجت الاسلام والمسلمين محسن قرائتي در مراسم بزرگداشت خود با قرائت اين دعا كه خدايا من را بهتر از آنچه كه در موردم در اين مراسم گفته شد و آنچه كه در خيال آنان است قرار بده، اظهار كرد: من از خدا تشكر مي‌كنم و بايد بگويم كه در كنار من كه در اين مراسم مطرح شدم صدها هزار نفر هستند كه مطرح نشدند.


وي با بيان اين نكته كه در چند مورد گوناگون با استفاده از تاليفات من سعي شده است كه برخي از مشكلات در برخي از عرصه‌ها رفع شود، گفت: برخي از كارهايي كه از من خواسته مي‌شود مانند تاسيس ستاد ازدواج در كشور از توان من خارج است.

رييس ستاد اقامه نماز با اشاره به تاسيس ستاد مهدويت و نيز احياي زكات در كشور گفت: تا 70 ميليارد تومان زكات در كشور جمع‌آوري شده و 700 مسجد سر راهي نيز در كشور ساخته شده است و نماز ظهر عاشورا نيز تا خيابان‌هاي نيويورك رفته است و چند سال است كه در خيابان‌هاي اين شهر نماز ظهر عاشورا برگزار مي‌شود.

قرائتي ادامه داد: اما سايت خنده در كشور جايش خالي است و ما بايد در حال حاضر به خنده‌ي حلال حكيمانه بپردازيم كه اگر خودم زنده باشم آن را درست خواهم كرد.

  • نظر از: مدرسه نرجسیه سنقر
    1390/12/14 @ 08:40:36 ق.ظ

    مدرسه نرجسیه سنقر [عضو] 

    خدا به ايشون طول عمر با بركت بده تا به اهدافشون برسن،چرا كه خنده بر هر درد بي درمان دواست.

  • نظر از: الزهراء(سلام الله علیها)
    1390/12/13 @ 12:22:12 ب.ظ

    الزهراء(سلام الله علیها) [عضو] 

    خدا قوت

  • نظر از: الزهرا (س) نصر
    1390/12/11 @ 02:40:46 ب.ظ

    الزهرا (س) نصر [عضو] 

    واقعا جای درست خندیدن خالیه . دقت کردید اکثرن به جوک های محل خاصی میخندیم !؟

نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.