«اساتيد ما»؛ معرفی و ترويج سبك زندگی علمای اسلام

گروه فضای مجازی: «اساتيد ما؛ اخلاق و تربيت» عنوان سايتی است كه ترويج سبك زندگی ايمانی، معرفی زندگی علما و شخصيت‌های بنام و اساتيد حوزه‌های علميه را در دستور كار خود قرار داده است.

به گزارش خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا)، سايت «اساتيد ما» asatidema.ir با محوريت اخلاق و تربيت سعی دارد تا به نوعی سبك زندگی اسلامی - ايرانی را در ميان كاربران ترويج دهد و صفحه اصلی خود را با اين آيه شريفه مزين كرده است كه «إِنَّ الَّذِينَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ سَیَجْعَلُ لَهُمُ الرَّحْمَنُ وُدًّا؛ كسانى كه ايمان آورده و كارهاى شايسته كرده‌‏اند به زودى [خداى] رحمان براى آنان محبتى [در دلها] قرار مى‌‏دهد.»

معرفی زندگی آيات عظام و بيان سخنانشان همچون امام‌ خمينی(ره)، بهاءالدينی، بهجت، حق‌شناس، تحريری، جوادی‌آملی، حسن‌زاده‌آملی، سيدعلی قاضی، ضياء‌آبادی، مجتهدی تهرانی، مصباح‌يزدی، ميانجی، ناصری، شهيد مطهری و علامه طباطبائی، همچنين زندگی مقام معظم رهبری در بخشی از اين سايت قرار گرفته شده است. همچنين بخش بی‌نشان‌ها از ديگر بخش‌های اين سايت به شمار می‌رود كه به نوعی سبك زندگی علماء را بيان می‌كند.

ريشه دردهای شما گناهان شماست، حواس‌مان باشد كه با چه كسانی معاشرت می‌كنيم، در كارهای مذهبی‌تان توطئه نكنيد، هر اندازه معرفت ايجاد شود عمل مختص به آن نيز ايجاب می‌شود و… آخرين مطالب اين سايت به شمار می‌رود. خلوتی با وجدمان، يكی ديگر از بخش‌های سايت اساتيد ما است كه براساس آن پرسشی برای كاربران طراحی شده است.

حديثی به سبك زندگی اسلامی، ديگر بخش سايت است كه در شماره‌ای از آن حديثی از اميرالمؤمنين حضرت علی ابن ابيطالب(ع) نقل شده است: خرد مردم با شش چيز سنجيده می‌شود: معاشرت، داد و ستد، دستيابی به مقام، بركناری از مقام، توانگری و تهيدستی (غررالحكم،ص343)

در بخشی از مطالب اين سايت آمده است؛ به شما بگم درد شما چيه؟ درمان شما چيه؟ گناه شما درد شماست، توبه شما درمان شما، قرآن می‌گويد ريشه دردهای شما گناهان شماست، اين‌را (گناه) ترك بكنيم ولی ما نمی‌شنويم، نه تنها حرف بزند بلكه عمل بكند. بدتر می‌شويم ما، سال به سال، ماه به ماه ، روز به روز بدتر می‌شويم، تا اين باشد، بلا بر ماست…

منبع:http://www.iqna.ir/fa/news_detail.php?ProdID=1215769

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.