انتشار «تقويم زندگی 92» ويژه همسران در سايت آوای مهر

گروه فضای مجازی: «تقويم زندگی 92» ويژه همسران به همت مؤسسه نرم‌افزاری كوثر توليد و امكان خريد اينترنتی آن در سايت آوای مهر مهيا شد.

به گزارش خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا)، تقويم زندگی 92 ويژه همسران با ويژگی‌هايی همچون احاديث اخلاقی، تربيتی و ازدواج به همت مؤسسه نرم‌افزار كوثر منتشر شده است.

اين نرم‌افزار شامل ويژگی‌هايی همچون اطلاع از ساعات قمر در عقرب، توصيه‌های تغذيه‌ای و درمانی، درمان معنوی با اذكار و ادعيه، مسائل و احكام شرعی، دانستنی‌های ازدواج و اطلاعات عمومی است.

تقويم زندگی 92 با بهای 52 هزار ريال توليد شده و در اختيار كاربران قرار گرفته است. علاقه‌مندان برای خريد اينترنتی اين نرم‌افزار می‌توانند به فروشگاه آوامهر كوثر به نشانی www.avamehr.ir مراجعه كنند.

موسسه آوای مهر كوثرايمان با نام نرم‌افزاری كوثر از سال 1380 در شهر مقدس قم از سوی عده‌ای از طلاب جوان حوزه علميه تأسيس شده است. هدف از ايجاد اين مؤسسه ارائه محتواهای غنی فرهنگ ناب تشيع در قالب بسته‌های ديجيتال، متناسب با نياز روز جامعه امروز ما به ويژه برای نوجوانان و جوانان و عموم مردم است. در همين راستا زمينه فعاليت‌های مؤسسه بيشتر جنبه مذهبی داشته و در موضوعات مختلف قرآنی، دعا، مناجات، اخلاقی، اعتقادی، انقلاب، سخنرانی، مداحی، كودكان، داستان، احكام شرعی و… محصولاتی را ارائه كرده است.

منبع:http://www.iqna.ir/fa/news_detail.php?ProdID=1215711

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.